Ga naar inhoud

Scam


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Deze kende ik nog niet:\n\n[QUOTE][COLOR=#111111][B]From Miss Marram Mohammed.\n Abidjan. Cote D\'Ivoire,\n [/B][/COLOR]\n \n[B][COLOR=#111111][B] Hello Dear, [/B][/COLOR][/B]\n\n[B][COLOR=#111111][B]With profound respect and humble submission, I beg to state the following few lines for your kind consideration, I hope you will spare some of your valuable minutes to read the following appeal with sympathetic mind. I must confess that it is with great hopes, joy and enthusiasm that I write you this mail which I know and believe by the faith that it must surely find you in good condition of health. My name is Miss Marram Mohammed, I am the only Daughter of my late parents Mr.and Mrs Dandy Mohammed. My father was a highly reputable business magnet who operated in the capital of Ivory coast during his days.[/B][/COLOR][/B]\n[B][COLOR=#111111][B]It is sad to say that he passed away mysteriously in France during one of his business trips abroad on the 20th May 2007. Though his sudden death was linked or rather suspected to have been masterminded by an uncle of mine who travelled with him at that time. But GOD knows the truth! My mother died when I was just 6yrs old, and since then my father took me so special. \n \nBefore the death of my father on May 2007, he called me and informed me that he has the sum of Ten Million, Five Hundred thousand United State Dollars.(USD$10,500,000.00) he deposited in a private Bank here in Abidjan Cote D\'Ivoire.. He told me that he deposited the money in my name, and also gave me all the necessary legal documents regarding to this deposit with the Bank[/B][/COLOR][/B]\n[B][COLOR=#111111][B]I am just 20 years old and a university undergraduate and really don\'t know what to do. Now I want an honest and GOD fearing partner overseas who I can transfer this money with his assistance and after the transaction I will come and reside permanently in your country till such a time that it will be convinient for me to return back home if I so desire. This is because I have suffered a lot of set backs as a result of incessant political crisis here in Ivory coast. The death of my father actually brought sorrow to my life. I also want to invest the fund under your care because I am ignorant of business world.[/B][/COLOR][/B]\n[B][COLOR=#111111][B]I am in a sincere desire of your humble assistance in this regards. Your suggestions and ideas will be highly regarded. Now permit me to ask these few questions:\n [/B][/COLOR][/B]\n[B][COLOR=#111111][B]1. Can you honestly help me from your heart?\n 2. Can I completely trust you?\n3. What percentage of the total amount in question will be good for you after the fund has being transfeered to your account and i come over to meet you ? [/B][/COLOR][/B]\n[B][COLOR=#111111][B] \nPlease, consider this and get back to me as soon as possible. Immedaitely I confirm your willingness, I will send to you my Picture and also inform you more details involved in this matter.\n Anticipating hearing from you soon. \n [/B][/COLOR][COLOR=#111111][B]Kind Regards,\n Miss Marram Mohammed, [/B][/COLOR][/QUOTE]\n[/B][SIZE=3](cry)[/SIZE][SIZE=3](cry)[/SIZE][SIZE=3](cry)[/SIZE][SIZE=3](cry)[/SIZE]\n\n[SIZE=3]Zielig toch hè , zo\'n onwetend meisje met dik 10 Miljoen[/SIZE]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Kwam er vandaag weer een tegen, dit keer deelt Bill Gates geld uit(echt waar hoor(liar) )\n\n\n\n\n\nnagekeken door een advocaat...!! onderaan de mail staat uitleg\n\n\n \n\n\n We kunnen het altijd proberen toch!!!!!!!!!!!\n\n\n\n\n\n Hi Muriel,\n\nDank voor de tip, maar ik mag niet meer meedoen. Ik had deze mail twee\nweken terug al ontvangen en doorgezonden. Geld stond keurig binnen drie\nwerkdagen op m\'n rekening. in de voorwaarden staat dat je maar één keer\nrecht hebt op een betaling.\n\nVeel succes aan iedereen,\nTom\n\n\n\nMerci Peter, Ik heb hiernet de storting zien binnenlopen op mijn rekening.\n13645€ Als ge nog zo een mailtje hebt stuur maar door\nStijn\n\n\nNEN DIKKE MERCI E!!!\nKEM GISTEREN AL MIJNE CHEQUE GEKREGEN VAN 1000 DOLLAR.\n\nVANDAAG NOR DE BANK ZE EN MERGEN NAAR DE SOLDEN!!\n\n\n\n\nKlopt, ik heb onlangs ook een cheque ontvangen van 12.400€ ontvangen van\n MS.\n Maar ben ondertussen met een veel groter project bezig.\n Wie weet hou ik jullie op de hoogte.\n\n\n\njullie krijgen echt geld van microsoft..geen bullshit!!!goed lezen!!!!!!\n xxxxlieke\n\n\nMailtje zeer belangrijk en doen h?!!\nHallo allemaal, normaal stuur ik deze mail nooit door, maar misschien\nworden we zo wel stinkend rijk!!\nEen vriendin van een collega stuurde dit door en zij is advocaat...\n\nZe zegt dat het werkt! Uiteindelijk heb je niets te verliezen.\n\nZie hier wat ze zegt:\n\n\'Ik ben advocaat en ik ken de wet. Dit is echt. Mispak u niet, AOL en\nIntel\n\nzullen hun beloften houden uit schrik van voor het gerecht getrokken te\nworden en miljoenen schadeclaims ten laste gelegd te worden zoals deze van\nPepsi Cola tegen G?n?ral Electric.\n\nBeste vrienden, neem dit niet als klein bier.\n\nBill Gates is bezig met zijn fortuin te verdelen. Als jullie er niet op\ningaan dan zullen jullie er misschien later spijt van hebben.\n\nWindows is het grootste programma ooit gebruikt. Microsoft en AOL\nexperimenteren door dit bericht elektronisch te versturen (e-mail b?ta\ntest)\n\n\nAls jullie deze e-mail naar jullie vrienden doorsturen, zal Microsoft\n(indien jullie met Microsoft Windows werken) gedurende twee weken alles\nopvolgen.\n\nVoor iedereen die deze e-mail doorstuurt zal Microsoft jullie 245 euro\nbetalen.\n\nVoor iedereen die dit bericht doorgestuurd heeft en die mensen sturen hem\nop\nhun beurt door, krijgen jullie 243 euro van Microsoft.\n\nVoor de derde persoon die dit bericht ontvangt krijgen jullie 241 euro van\nMicrosoft.\n\nBinnen twee weken zal Microsoft jullie contacteren voor de bevestiging van\njullie adres en zullen ze jullie een cheque opsturen.\n\n\n\nik dacht dat het een kettingbrief was maar twee weken later, na dit\nbericht\n\ndoorgestuurd te hebben kreeg ik van Microsoft een bericht om mijn adres op\nte geven en ontving ik een cheque van 24800 euro.\n\nJullie moeten dit bericht doorsturen voor deze test ten einde is.\n\nAls er iemand in staat is van dit te doen als commerciële stunt dan is het\nwel Bill Gates. Voor hem is dit een commerciële uitgave. Stuur aub naar zo\nveel mogelijk mensen door. Jullie moeten tenminste 10.000 euro ontvangen.\n\nZoals ik gezegd heb, ik kan de wet en dit is echt. Intel en AOL zijn aan\nhet onderhandelen voor een fusie waardoor ze de grootste firma van de\nwereld\nzouden en om zeker te zijn van het systeem het meest gebruikt op de wereld\nhebben Intel en AOL experimenteren ze met deze test.\n\n\n\nNo virus found in this incoming message.\nChecked by AVG - [URL=\"http://www.avg.com/\"]www.avg.com[/URL]\nVersion: 8.5.409 / Virus Database: 270.13.77/2346 - Release Date: 09/04/09\n17:51:00\n\n\n\nIk gebruik de gratis versie van SPAMfighter\nWij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.\n77 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd.\nDe Professionele versie heeft deze voetnoot niet.\n\n\n\n\n\n\nNo virus found in this incoming message.\nChecked by AVG - [URL=\"http://www.avg.com/\"]www.avg.com[/URL]\nVersion: 8.5.409 / Virus Database: 270.13.83/2353 - Release Date: 09/08/09\n06:48:00\n\n\nDit e-mail bericht is gescand op virussen en is virusvrij bevonden.\n\nDISCLAIMER Hulpverleningsdienst Fryslân:\nEen per e-mail verzonden mededeling is uitsluitend bestemd voor de\ngeadresseerde(n). Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u verzocht de\nafzender te informeren. Aan de inhoud van deze e-mail en eventuele\nbijlagen\nkunnen geen rechten worden ontleend, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk\nanders is overeengekomen. Meer informatie over onze organisatie vindt u op\nXXX.ggdfryslan.nl en xxx.brandweerfryslan.nl\n
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;486310]\r\nIntel en AOL zijn aan het onderhandelen voor een fusie waardoor ze de grootste firma van de wereld zouden en om zeker te zijn van het systeem het meest gebruikt op de wereld hebben Intel en AOL experimenteren ze met deze test.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nIntel en AOL experimenteren en Microsoft betaalt?! Heel bijzonder....... :rolleyes:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...