Ga naar inhoud

Ingelogd (in netwerk) zijn op te printen?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een printer aan gesloten op een vista pc en gedeeld in het netwerk. Nu elke keer als ik wil printen (op een W 7) moet ik eerst naar verkenner>netwerk>de pc waar printer op aangesloten is en dan wachtwoord in vullen (staat al op onthouden) nu ben ik erg nieuwsgierig hoeveel mensen dit ook hebben of wie een oplossing heeft.\r\n\r\nIk ben er al aangewend dus vindt het niet zo erg eigenlijk. Maar als je erover na gaat denken is het toch wel heel vervelend :p
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;482057]Heb je Win7 misschien de optie \'met wachtwoord beveiligd delen\' nog aan staan?[/QUOTE]\r\n\r\nStaan op beide pc\'s uitgeschakeld\r\n\r\nMaar je hebt wel een beetje gelijk ik moet een \"netwerk\" wachtwoord opgeven terwijl ik gewoon een gebruiker van die pc invul (ik weet niet of dit zo hoort maar zeg het wel even)\r\n\r\nJe kunt het zien in de bijlage:
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Het lag aan mijn virus scan Eset Smart Security. Als je Eset opent moet je het volgende doen: Setup > Personal firewal > Configure rules and zones > (tabblad) zones > Trusted Zones (dubbel klik) > Add automaticly > Add IPv4 address: voer het statiche IP adres van de computer waar de printer op is aangesloten in LET OP: stel de computer van de andere zo in dat hij niet automatisch verandert! > Add IPv4 address: Voer nu je eigen statische ip adres in.\r\nHeeft dit allemaal niet gewerkt? Probeer dan een ip adres uit de lijst met Local addresses\r\ndie onder je Subnet valt.\r\n\r\nGelukkig is het opgelost het is wel even dingetjes uit proberen maar dan lukt het ook :D !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...