Ga naar inhoud

Msn Gesprek terughalen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste,,\r\n\r\nIk heb gisteren van een maat van me een wallie-kaart code gekregen. Maar ik was zo dom om het venster te sluiten, en nu blijkt dat mijn maat de code heeft weggegooit omdat hij dacht dat ik hem wel zou bewaren.\r\n\r\nDus, is er een mogelijkheid om dat gesprek weer terug te halen?\r\n\r\nIk had de optie \"Gesprekken Bewaren\" Niet aanstaan, en mijn maat ook niet.\r\n\r\nGroeten,,
Link naar reactie
[QUOTE=cx1213;481469]je zou met een bestand recovery programma iets proberen alleen als je de pc er na hebt gebruikt is de kans klein dat je het terug krijgt[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nMmm oke, maar naar welk bestand moet ik dan zoeken? Zoals ik al zei, ik heb niks verwijderd dus ik weet niet of heb met een recovery programma lukt?\r\n\r\nMaar naar welk bestand moet ik dan zoeken?\r\n\r\nMaar is er ook geen bestandje in het register die het allemaal opslaat ofso?\r\n\r\nGroetjes,,\r\n\r\nps bedankt voor jullie reacties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...