Ga naar inhoud

Brandprobleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nIk heb een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben zelf nogal een computer-leek.\r\nIk heb een Compaq 6715s laptop van 2jaar oud en Vista. Er zit een DVD/CD brander in. Nu heb ik gedown loade films van internet die ik graag zou branden op een DVD schijf om meer ruimte te maken op mijn harde schijf en via mijn dvd speler (die nagenoeg alle bestanden) te kunnen afspelen. Ik heb geprobeerd te branden met DVD-R\'s en DVD+R\'s maar het lukt mij niet alles gaat goed met branden totdat hij de schijf moet afsluiten, dit gebeurd niet en kan ik hem dus niet afspelen.Ik heb diverse brand programma\'s geprobeerd zoals Roxio standaard meegeleverd, Media Player en Infrarecorder.\r\nWat doe ik fout en wie kan mij hier in begrijpelijke leken computertaal uitleggen wat ik fout doe.\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\ncorb
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
hallo, \r\nik probeer al een tijdje met clonedvd2 een gedownload dvd-film te branden,\r\nmaar krijg telkens krijg ik dezelfde foutmelding met WriteDVD 15 0 W2 , \r\n\r\nwie weet hier raad mee? \r\n\r\nIk heb al verscheidene nieuwe lege dvd\'s geprobeerd maar geen resultaat. \r\n\r\nAls ik de film op pc afdraai is er niks aan de hand.........Wie?????? \r\n__________________\r\n\r\n:confused::confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...