Ga naar inhoud

foto's


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Edmoor;480873]Als \"orgen\" een combi is van ogen en oren is er meer mis met die foto :p\n\nWacht verder op reactie van reintje :cool:\nDie weet wel wat je moet doen.[/quote]\nha,ha,ha....\n\nIk zou inderdaad photoshop of een dergelijk programma adviseren... maar misschien kun je de foto hier laten zien? Met rode ogen kun je ook gewoon in een goed photobewerkignsprogramma de pupillen wat zwart maken (ik bedoel niet automatisch) en dat zou je ook in geval van \"glazige\" ogen kunnen doen, dat geeft vaak al het effect dat je wilt.
Link naar reactie
Als je weet hoe je met Photoshop een klein stukje (b.v. 200x300 pixels rechthoek) uit een afbeelding kan halen, en vervolgens ook weer zou kunnen terugplaatsen nadat iemand dat stukje bewerkt zou hebben.... dan kan je dat stukje plaatsen met alleen de kop van de hond.\n\nMet Photoshop uitknippen, opslaan als .JPG, maaarrr... voor het forum is een max. van 97 kB voor .JPG ingesteld, dus met Photoshop zorgen dat je .JPG nét onder 97 kb wordt (je kan de mate van compressie bij opslaan regelen) zodat er zo weinig mogelijk kwaliteit verloren gaat door te veel compressie van de bestandsgrootte.\n\nPlaatsen:\nIn het venster van \"[I]Reageer op dit onderwerp[/I]\" zie je boven het tekstveld een \"paperclipje\" (\"Beheer bijlagen\"). Klik daarop, blader naar je .JPG van minder dan 97 KB (! zie daar ook de andere formaten), kies \"[I]Uploaden[/I]\", ga terug naar je tekst, en zet je cursor in de tekst op de plaats waar het plaatje moet komen, klik op het paperclipje, en kies die afbeelding.
Link naar reactie
Klopt turn, daar kan je grotere bestanden kwijt, maar ik heb een principieel probleempje met die sites waardoor ik de voorkeur geef aan het plaatsen van afbeeldingen op het forum zelf:\n\n*) Je bent afhankelijk van een tweede site/server, waardoor de kans op een storing twee maal zo groot wordt.\n*) De account van iemand verdwijnt soms weer, afbeeldingen verdwijnen dan ook, en dan zit dit forum met threats die echt niet compleet zijn, en zelfs nutteloos kunnen worden.\n\n[ATTACH]14533[/ATTACH]\n\nIk heb al zo vaak een link op een forum gezien welke naar niets leidde, dat ik het zelf waard vind om mijn best te doen de afbeeldingen zo veel mogelijk op het forum te plaatsen waar gepost wordt. Zorgen dus dat het forum gebeuren niet een soort kaartenhuis wordt.\n\nEn....pikant detail ;) mij is het tot nu toe altijd zonder hosting- of upload-site gelukt.\n\n\nMaar ja, gelijk heb je, gaat het om een bestand waarbij je de werkelijke foto met originele pixels wilt tonen, dan is die 97 Kb snel te klein, en dan zal je wel moeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...