Ga naar inhoud

Fragmenten in één map.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk wil met windows movie maker (op xp computer) video\'s invoegen, om deze allemaal tot één video te maken, maar als ik meerdere video\'s wil invoegen in een vooraf gemaakte \'collectie\' map, worden alle filmpjes in een aparte map geplaatst, in plaats van in die ene map. Dus heb je voor elk fragment een aparte map. Het zou toch mogelijk moeten zijn alle fragmenten in één map te plaatsen? Iemand een oplossing? Of moet ik een nieuwere versie downloaden.\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\n\r\nGroetjes Wiknie.
Link naar reactie
Mijn excuses als ik mijn probleem niet goed geformuleerd heb, hier nog een poging:P:\r\n\r\nInderdaad dat klopt, maar het probleem is dat voor iedere fragment die ik invoeg een aparte map gemaakt wordt, en ik heb maarliefst 200 kleine fragmenten, die kregen dus allemaal een eigen map toegekent op mijn xp computer, had dus 200 mappen, totaal onoverzichtelijk als je er één film van wilt maken. Dit is op mijn xp computer, op mijn vista computer worden wel gewoon alle fragmenten die ik invoeg in de juiste map geplaatst en niet in een aparte.\r\n\r\nIk hoop dat jullie het probleem nu wel snappen.
Link naar reactie
Als je alles al in een echte map hebt staan ,,en je kiest dan voor importeren ,ofzo ,,of je gaat gewoon naar die map in de file\'s venster ,dan blijft gewoon alles in die map staan.(Vista)\n \n \nIn de XP versie.\nClik op de knop \" Collectie\'s\" en aan de linkerkant van je scherm komt een venster waar al je clips staan die je net hebt geimporteerd.\nOok vandaar uit kun je ze naar de tijdlijn slepen.
Link naar reactie
In WMM heb ik wel eens een video inclips laten zeten, tenminste het werden dan kleine stukjes bijv naam001, naam 002. Maar dat was wel maar één fragment, die dus uit meerdere kleinere clips bestond.\r\n\r\nIk heb even een printscreen gemaakt van het probleem:\r\n\r\n[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1831035.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/08/11/1249980815-990.jpg[/img][/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo daar ben ik weer, weet iemand hier alsjeblieft een oplossing voor, het is toch raar dat ieder fragment een eigen map krijgt. Ik word er echt helemaal gek van, uren probeer ik die fragmenten overizchtelijk iiiin één map te plaatsen, om ze vervolgens tot één filmpje te maken en dan al die filmpjes weg te gooien, maar het wil maar niet lukken, terwijl dit probleem gewoon kei vreemd is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...