Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk wil met windows movie maker (op xp computer) video\'s invoegen, om deze allemaal tot één video te maken, maar als ik meerdere video\'s wil invoegen in een vooraf gemaakte \'collectie\' map, worden alle filmpjes in een aparte map geplaatst, in plaats van in die ene map. Dus heb je voor elk fragment een aparte map. Het zou toch mogelijk moeten zijn alle fragmenten in één map te plaatsen? Iemand een oplossing? Of moet ik een nieuwere versie downloaden.\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\n\r\nGroetjes Wiknie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Iksnap het probleem eigenlijk niet .\nIn welke of hoeveel mappen maakt toch helemaal niks uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Mijn excuses als ik mijn probleem niet goed geformuleerd heb, hier nog een poging:P:\r\n\r\nInderdaad dat klopt, maar het probleem is dat voor iedere fragment die ik invoeg een aparte map gemaakt wordt, en ik heb maarliefst 200 kleine fragmenten, die kregen dus allemaal een eigen map toegekent op mijn xp computer, had dus 200 mappen, totaal onoverzichtelijk als je er één film van wilt maken. Dit is op mijn xp computer, op mijn vista computer worden wel gewoon alle fragmenten die ik invoeg in de juiste map geplaatst en niet in een aparte.\r\n\r\nIk hoop dat jullie het probleem nu wel snappen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik snap wel wat hij bedoeld, hij probeert 200 video\'s in te voegen in WMM. Maar elke video krijgt een eigen collectiemap toegewezen. Ik weet er alleen niet (zo snel) een oplossing voor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 De standaard WMM op windows vista is anders dan die van op mijn xp computer, die op vista is wel goed, maar ik weet niet of ik die versie op vista ook op mijn xp kan krijgen? Want ik klikte een keer op help of op het web ofzo bij WMM en kwam toen op een pagina uit daar stond allerlei informatie onder naam van [B]WMM XP.[/B] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 Als je alles al in een echte map hebt staan ,,en je kiest dan voor importeren ,ofzo ,,of je gaat gewoon naar die map in de file\'s venster ,dan blijft gewoon alles in die map staan.(Vista)\n \n \nIn de XP versie.\nClik op de knop \" Collectie\'s\" en aan de linkerkant van je scherm komt een venster waar al je clips staan die je net hebt geimporteerd.\nOok vandaar uit kun je ze naar de tijdlijn slepen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 In WMM heb ik wel eens een video inclips laten zeten, tenminste het werden dan kleine stukjes bijv naam001, naam 002. Maar dat was wel maar één fragment, die dus uit meerdere kleinere clips bestond.\r\n\r\nIk heb even een printscreen gemaakt van het probleem:\r\n\r\n[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1831035.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/08/11/1249980815-990.jpg[/img][/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Of als het niet mogelijk is dit op te lossen, terwijl ik dat niet zou denken, is het mogelijk om de vista versie op mijn xp computer te zetten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Hallo daar ben ik weer, weet iemand hier alsjeblieft een oplossing voor, het is toch raar dat ieder fragment een eigen map krijgt. Ik word er echt helemaal gek van, uren probeer ik die fragmenten overizchtelijk iiiin één map te plaatsen, om ze vervolgens tot één filmpje te maken en dan al die filmpjes weg te gooien, maar het wil maar niet lukken, terwijl dit probleem gewoon kei vreemd is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 Daar zul je toch mee moeten leven, want dat is hoe Movie Maker werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 Het rare is dat bij vista dit niet het geval is en op mijn xp computer de plaatjes wel in één map geplaatst worden. Maar ik ben, ookal wilde ik eerst die filmpjes niet op mijn vista laptop zetten, toch maar gaan kijken of ik ze dan kan overzetten op mijn vista laptop, zie mijn andere topic. Toch bedankt voor de tips. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen