Ga naar inhoud

mpg bestand speelt niet af op DVD-speler


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Edmoor,\r\n\r\nIk heb julie advies opgevolgd.\r\nEn een AVS Video converter 6 gedownload.\r\n\r\nWat moet ik echter invullenop het vakje \"Output File Name\"\r\n\r\nEn wat achter \"Input File name\".\r\n\r\nDe naam van mijn video is \"Kopie van Composite-2003-09-27_01-51-19h\"\r\n\r\nMetde vriendelijke groet Weetgraag
Link naar reactie
Hallo Edmoor,\r\nHallo Als ik achter Input Filename iets wil plaatsen, volgt er geen tekstopname (reactie)\r\nPogingen om het erheen te slepen leiden tot de volgende reactie.\r\n\r\nACM video codec is not installed\r\nCodec name: Pegasus Imaging MPEG-1Codec.\r\n\r\nAls je daar iets mee kunt, verneem ik dit graag.\r\nVast bedankt voor je reeds gedane moeite.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=marcop;479823]Waarom brand je dat MPG bestand niet gewoon op een DVD-Video in plaats van een Data-DVD? Dat kan je gewoon doen met Nero, CDburnerXP of zelfs met Windows DVD Maker (alleen in Vista)[/QUOTE]\r\n\r\nHallo marcop,\r\nNero laat het afweten omdat het bestand te groot is.\r\nTerwijk ik met CDburner of Windows DVD, geen input kan vinden.\r\nTelkens als ik denk op converteren tre kunnen klikken, verschijnt de volgende waarschuwing.\r\nNCM video codec is not installed.\r\nPegasus Imaging MPEG - 1 Codec.\r\nWat wordt er nu eigenlijk met die waarschuwing bedoelt?\r\nZou ik niet met een voorbeeldstelling (invulling) geholpen kunnen worden?\r\nDan weet ik tenminste welke fout er door mij is gemaakt.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...