Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik heb een video-opname als mpg- bestand op een DVD-schijf gebrand.\r\nMaar kan deze wel op mijn computer- maar niet op de DVD-speler afspelen.\r\nAldus zou ik het zeer op prijs stellen te vernemen, ofdat dit daarvoor wel geschikt kan worden gemaakt.\r\nMet de vriendelijke groet, weetgraag Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 Kijk in de handleiding van je DVD speler welke bestandsformaten deze ondersteund.\nVervolgens kun je dan het MPG bestand converteren naar een ondersteund formaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 Er gewoon een DVD van maken via Nero Vision b.v. of een video-cd van freubelen dan wordt het mpeg bestand een .dat bestand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 Hallo Edmoor,\r\nBedankt voor je advies.\r\nIk meen me te herinneren een vob-bestand.\r\nIs het dat niet dan zoek ik wel even verder.\r\nZit nog wel met de vraag, met welk programma kan worden geconventeerd.\r\nMet de vriendelijke groet, weetgraag Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 Dan moet je dus doen wat Lange Pier zegt, er een gewone DVD van maken. Daar zijn genoeg programma\'s voor beschikbaar. Zoek met Google maar eens op mpeg2dvd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Hallo Edmoor,\r\n\r\nIk heb julie advies opgevolgd.\r\nEn een AVS Video converter 6 gedownload.\r\n\r\nWat moet ik echter invullenop het vakje \"Output File Name\"\r\n\r\nEn wat achter \"Input File name\".\r\n\r\nDe naam van mijn video is \"Kopie van Composite-2003-09-27_01-51-19h\"\r\n\r\nMetde vriendelijke groet Weetgraag Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Achter Input Filename geef je de naam op van het bestand dat je wilt gaan converteren en ook waar deze staat.\nAchter Output Filename geef je op hoe het nieuwe, geconverteerde bestand moet gaan heten en waar deze op schijf moet worden gaplaatst. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Hallo Edmoor,\r\nHallo Als ik achter Input Filename iets wil plaatsen, volgt er geen tekstopname (reactie)\r\nPogingen om het erheen te slepen leiden tot de volgende reactie.\r\n\r\nACM video codec is not installed\r\nCodec name: Pegasus Imaging MPEG-1Codec.\r\n\r\nAls je daar iets mee kunt, verneem ik dit graag.\r\nVast bedankt voor je reeds gedane moeite.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 je hebt post . :cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Waarom brand je dat MPG bestand niet gewoon op een DVD-Video in plaats van een Data-DVD? Dat kan je gewoon doen met Nero, CDburnerXP of zelfs met Windows DVD Maker (alleen in Vista) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 [quote=marcop;479823]Waarom brand je dat MPG bestand niet gewoon op een DVD-Video in plaats van een Data-DVD? Dat kan je gewoon doen met Nero, CDburnerXP of zelfs met Windows DVD Maker (alleen in Vista)[/quote]\n\n\nWelk MPG bestand? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 [QUOTE=marcop;479823]Waarom brand je dat MPG bestand niet gewoon op een DVD-Video in plaats van een Data-DVD? Dat kan je gewoon doen met Nero, CDburnerXP of zelfs met Windows DVD Maker (alleen in Vista)[/QUOTE]\r\n\r\nHallo marcop,\r\nNero laat het afweten omdat het bestand te groot is.\r\nTerwijk ik met CDburner of Windows DVD, geen input kan vinden.\r\nTelkens als ik denk op converteren tre kunnen klikken, verschijnt de volgende waarschuwing.\r\nNCM video codec is not installed.\r\nPegasus Imaging MPEG - 1 Codec.\r\nWat wordt er nu eigenlijk met die waarschuwing bedoelt?\r\nZou ik niet met een voorbeeldstelling (invulling) geholpen kunnen worden?\r\nDan weet ik tenminste welke fout er door mij is gemaakt.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 [quote=weetgraag;479203]ofdat dit daarvoor wel geschikt kan worden gemaakt.\n[/quote]\n \n[quote=tjoekse;479547]je hebt post . :cool:[/quote]\nmet andere woorden , kijk eens in je Priveberichten . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 ik moet mn vhs banden ook naar een mpeg bestand opnemen, avi bestanden pakt ie niet met mn dazzle!! dan gaat ie stotterend opnemen.\r\n\r\n\r\nmaar om in jouw vraag te blijven, je kan toch ook met pinnacle een mpeg formaat branden in dvd compitabel?\r\n\r\ngr een leek op deze webstie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen