Ga naar inhoud

Zelf website + webshop maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
  • 9 maanden later...
Mensen mensen , hier weer iemand met 1 bericht (nu nog). \r\n\r\nMag ik vragen waarom de heren en of dames moderators dit topic dan niet voorzien van een slotje?\r\n\r\nMerk dat er hier té veel mensen zijn die zich het leplazerus schrikken als mensen op een open forum, reageren op een verouderd topic. Juist op een computergerelateerd forum als dit ma g men toch verwachten dat topics niet te oud zouden mogen worden. Dit omdat alles toch al zo snel gaat in computerland. Een programma uit 2007 is stokoud, evenals de gegeven links in dit gehele topic. \r\n\r\nBedenk je dat niet iedere bezoeker hier zoveel kennis hebben van PC\'s als jullie, waarschijnlijk, zullen bezitten. Ga ze dan niet af lopen zeiken over 1 geplaatst bericht in een topic welke al lang op slot had gekunt. \r\n\r\nIk zoek nog even verder, maar hoop dat de sfeer en het fatsoen op de rest van dit forum wel iets beter is als welke ik in dit topic tegenkom en dan nog wel reacties van de vaste bezoekers... \r\n\r\n [QUOTE=\"FooBar\"] \r\nDaarbij komt nog dat er veel te veel personen zijn die in hun eerste post een link komen spammen en daarna niet meer terug gezien worden. In veel gevallen alleen om reclame te maken.[/QUOTE]\r\n\r\nZou dat ook niet een beetje kunnen komen door de \'vriendelijkheid\' waar men hier mee wordt ontvangen? ;)\r\n\r\nGr. Jeroen
Link naar reactie
[QUOTE=Munthunter;524405]Mag ik vragen waarom de heren en of dames moderators dit topic dan niet voorzien van een slotje?[/QUOTE]\r\nOmdat hier in principe alleen topics die uit de hand lopen van een slotje worden voorzien. Als ook nog moet worden opgelet of een topic \"klaar\" is dan hebben we nog 20 moderators nodig. Nu hebben we er twee en dat werkt verder prima.\r\n\r\nDaarmee is denk ik gezegd dat dit forum totaal anders werkt dan de meeste andere fora. Hier houden gebruikers onderling elkaar in de gaten in plaats van een batterij moderatoren. Voor veel nieuwkomers is dat even wennen.\r\n\r\nEn tja, als je gelijk een link begint te spammen kun je verwachten dat je niet vriendelijk wordt ontvangen. Stel je gewoon een oprechte vraag, al dan niet in een verouderd topic (zoals jij in dit geval), of probeer je iemand anders serieus te helpen, dan ben je hier meer dan welkom.\r\nNieuwkomers die direct beginnen met onzinposts kunnen we echter missen als kiespijn. Zo nu en dan wat grappen en grollen tussendoor kan best, maar daar zul je toch even wat credit voor moeten opbouwen voordat je daaraan kunt beginnen.\r\n\r\nEnne...welkom!
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;524408]\r\nEnne...welkom![/QUOTE]\r\n\r\nHartelijk dank!\r\n\r\nMoet wel even wennen aan de kilheid hier op het forum, maar zal me in ieder geval nog niet wagen aan een grapje of grol :D\r\n\r\nMoet wel even zeggen dat ik het behoorlijk vreemd vind dat een forum van dergelijke pluimage verouderde berichten niet opruimt, wat heeft men aan tips en verwijzingen naar programma\'s van jaren terug? Een forum schoon houden verbeterd te overzichtelijkheid en die is hier, zoals ik snel even kan zie wel erg ver te zoeken.\r\n\r\nBedenk je ook dat nieuwe leden hier terecht komen door zoekopdrachten via Google... Net als ik. :) Ik kwam direct bij dit topic uit en schrok een beetje van de flauwe en nietszeggende reacties op een simpele vraag of een goedbedoeld advies, waar ol overigens als nieuwkomer WEL iets aan had...\r\n\r\nMaar goed ik heb al even rondgeneust en kwam toch al wat interesante informatie tegen.\r\n\r\nGr. Jeroen
Link naar reactie
[QUOTE=Munthunter;524413]Moet wel even zeggen dat ik het behoorlijk vreemd vind dat een forum van dergelijke pluimage verouderde berichten niet opruimt, wat heeft men aan tips en verwijzingen naar programma\'s van jaren terug? Een forum schoon houden verbeterd te overzichtelijkheid en die is hier, zoals ik snel even kan zie wel erg ver te zoeken.[/QUOTE]\r\nAls je dat anders zou willen zien moet je daar denk ik maar een topic in het onderdeel \"Forum\" over aanmaken. Maar het gaat hier al jaren zo, dus ik geef je weinig kans ;)\r\n\r\nEn verder geldt denk ik dat als iemand het niet eens is met de gang van zaken alhier dat \'ie dan maar iets anders moet zoeken? Van wat ik in de jaren dat ik hier lid ben gezien heb, is dat hoe je jezelf gedraagt dat gedrag ook van mede-forumgenoten terug kunt verwachten.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;524418]Als je dat anders zou willen zien moet je daar denk ik maar een topic in het onderdeel \"Forum\" over aanmaken. Maar het gaat hier al jaren zo, dus ik geef je weinig kans ;)\r\n\r\nEn verder geldt denk ik dat als iemand het niet eens is met de gang van zaken alhier dat \'ie dan maar iets anders moet zoeken? Van wat ik in de jaren dat ik hier lid ben gezien heb, is dat hoe je jezelf gedraagt dat gedrag ook van mede-forumgenoten terug kunt verwachten.[/QUOTE]\r\n\r\nAmen... Verder moet ik zeggen dat ik op andere fora waar oude topics niet opgeruimd worden soms nog hele nuttige tips heb gevonden, al gaat het over verouderde/compleet andere materie...
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • 2 jaren later...
Oude pagina\'s worden nou eenmaal beter gevonden in google en andere zoekmachines en bezorgen veel bezoekers. Het is dus logisch dat de pagina\'s blijven bestaan, zo komen nieuwe bezoekers en daarbij mogelijke aanmelders voor op dit forum. \n\nTerug op het onderwerp, waar je het beste zelf een webshop kunt maken is nog altijd een veel gestelde vraag. De opties voor het maken van een webshop zijn over het algemeen (gratis) open source webwinkel software zoals [URL=\"http://www.magentocommerce.com/]\"]Magento[/URL] of bij (betaalde) kant en klare webwinkel softwares zoals [URL=\"http://www.seoshop.nl/webshop-maken\"]Seoshop[/URL]. Verschil tussen de twee is dat je bij Open source zelf de webwinkel moet bouwen en producten moet invullen terwijl je bij Kant en klare softwares je alleen hoeft invullen. Je huurt bij een kant en klare softwares dus een webwinkel waarbij updates, servers hosting en al wordt geregeld door de verhuurder.\nOpen source geeft veel meer mogelijkheden omdat je het zelf kan laten maken, echter kost dat klauwen met geld. Kant en klare software aanbieders zijn erg goed voor beginnende webwinkeliers. Echter worden de mogelijkheden van kant en klare webwinkel softwares steeds uitgebreider en professioneler waardoor ook voor professionele webwinkeliers Kant en klare webwinkel softwares de juiste E-commerce solution is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...