Ga naar inhoud

Wie kent ze nog?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik vond dommel (de tekenfilm serie) wel leuk, jammer dat dat er niet meer is :D\r\nraar dat het al een (hele) tijd niet meer op tv is, zo oud is het nog niet.\r\nVergeleken met barbapappa, dat van de jaren 70 was en in de jaren 90 nog werd getoond.\r\nEn dommel sinds de 21e eeuw niet meer op tv is (of al langer niet meer).
Link naar reactie
‘Time doesn’t halt’ . Opa (1882) zag de eerste auto’s en had tot in 1945 een ‘Pathefoon’ (78 rpm grammofoon met slinger). \r\nMijn vader(1906) kocht in 1932 een radiotoestel (A.M. natuurlijk) en in 1951 een (Ronette-) ‘pickup’ (electrische platenspeler).\r\nIk (1932) leerde van 1949 tot 1955 ‘electronica (radio/radar)’; bouwde (‘buizen’-) versterkers; zag F.M.-radio en ’televisie’ binnenkomen; bouwde T.V.-antennes; installeerde / repareerde radio\'s ,TV\'s; ‘bruin’-en ‘wit-goed’ , kocht in 1961 mijn eerste eigen (zwart-wit) televisietoestel; en maakte rond 1988 kennis met ‘computers’; ben nog \'simpele’ W98 se –gebruiker ( binnenkort XP). .. Een ‘te gekke’ ervaring te zien hoe ‘tieners van nu’ klakkeloos aannemen “dat F.M.-radio, televisie, video, computer ‘altijd zijn geweest’.. Over ‘begrijpen / inzicht’ gesproken: ”we hebben \'een doos\' gekocht maar ‘het’ doet het niet” .. Is het begrijpelijk als ik, vanuit mijn \'antieke\' ervaring, tegen ze zeg: “”had dan, verdikkeme, iets als. foutzoeken geléérd !” ?\r\nAnders gezegd:: weet wel dat er nog mensen zijn die in hun jeugd geen televisie gekend kúnnen hebben..
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;470151]Maar... het is zelfs voor volwassenen een leuke serie en heel onschuldig (ook helemaal niet geweldadig)...[/QUOTE]\r\n\r\nHaha op Deel 8 na dan, want daar gaat het dan ook helemaal mis. Dan kan je ziend at de oudheid er toch ingeslagen heeft. \r\n\r\nVolgens deel 8 dump je afval gewoon in de grond en je gooit er zand over. Dan zag je het niet meer. Moet je tegenwoordig toch echt nie tmeer doen. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...