Ga naar inhoud

Wie kent ze nog?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[IMG]http://www.brandora.de/DBImages/lizenzen/barbapapa.JPG[/IMG]\r\n\r\nIk heb laatst een mijn dozen van mijn ouderlijk huis eens open getrokken, stond namelijk al een heel tijdje op zolder. \r\n\r\nDaar ook een doos met video\'s. Hele ouwe zooi zat er tussen, maar ook nog wel een beetje nostalgie. Barbapapa., de hele collectie video\'s. Dus ik dacht ga eens zoeken op diverse site waar je dingen kan kopen, bol.com met name.\r\nOok onder Barbapapa gegoogled. Kom ik op een site waar men zegt dat Barbapapa totaal niet meer leeft onder de jeugd. \r\n\r\nNu heb ik de video-recorder maar weer eens van diezelfde zolder gepakt en aangesloten. Blijkt dat onze kleine spruit van bijna 2, het helemaal geweldig vind. Het is Barbapapa [B]babapa, zoals zei het zegt[/B]\r\n\r\nIk denk dat vele de Barbapapa\'s toch nog wel kent, uit zijn/haar jeugd. \r\nIk wil toch eens weten of iemand het hun kinderen nog heeft voorgeschoteld?
Link naar reactie
Och gut... In die tijd was ik zelf al volwassen (even rekenen jullie nu hé?) , ik denk dat mijn oudste het nog wel heeft gezien, maar toendertijd waren de Teletubbies HOT.\n\nMaar... het is zelfs voor volwassenen een leuke serie en heel onschuldig (ook helemaal niet geweldadig)...\n\nMisschien kun je ze op DVD-formaat maken en op usenet zetten?
Link naar reactie
Barbabientje; Barbabella; Barbabob ...Ja; wel gehoord; dan houdt het op.. Mijn kinderen (van jaren \'60) waren nog klein; ik was meer werkend dan \'thuis aan de buis\'.. Heb ik iets belangrijks gemist ? Heeft één van jullie nog \"Ome Keesje\" op radio beluisterd ? (rond 1937; met Willem van Capellen).. Wat tijd al niet vermag; tjéémpie !.. .. ..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...