Ga naar inhoud

foutmelding door router sitecom 300N 3x (type 342)


Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik een nieuwe router Sitecom 300N 3X (type 342) via ziggo ontvangen. \r\nModem is er nog niet, maar toch even geprobeerd of router goed zichtbaar is voor pc\'s. Voor 3 van de 4 lijkt dit geen enkel probleem, echter op mijn acer-notebook komt ca 30 seconden, nadat de stekker van de router in het stopcontact is gestoken, een foutmelding: \"....probleem gevonden ... windows wordt afgesloten\" ; \"driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL\" \r\nDaarna een stuk tekst dat aangeeft dat er waarschijnlijk een verkeerde installatie van hardware heeft plaatsgevonden; maar ik heb niets geïnstalleerd!\r\nOnder aan het blauwe scherm staat: \r\n*** STOP: ox000000D1 (0x6365749A, 0x00000002, 0x00000000, 0xF7ED8A68)\r\n*** w22n51.sys - adress F7ED8A68 at F7EB4000, Datestamp 404c5c4c\r\nIedere keer als spanning op de router wordt gezet gebeurt dit. Zonder router functioneert de laptop weer prima en gaat via oud systeem prima internet op.\r\nWat kan hier aan de hand zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...