Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2009 Delen Geplaatst: 22 april 2009 Mijn probleem is inmiddels op gelost :D door de wel zeer grondige helpdesk van LogMeIn. \r\nIk kreeg gister ineens een PM van de LogMeIn helpdesk ze hadden mijn vraag gezien op dit forum en vroegen zich af of het probleem al was opgelost. Toen ik het nog een keer goed heb uitgelegd hebben ze het meteen geregeld, en nu werkt het allemaal :p\r\n\r\nIk zie nu trouwens op meerdere forums reacties van de helpdesk dat vind ik wel heel goed van ze want ze verdienen niks aan mij (ik gebruik de gratis versie)\r\n\r\n[QUOTE]De oorzaak van dit probleem is dat onze Mirror Driver soms in conflict kan komen met uw videodriver. Enige oplossing hiervoor is om LogMeIn te installeren zonder deze driver.\r\n\r\nHoe LogMeIn geinstalleerd kan worden zonder deze driver kunt u op de volgende link vinden;\r\n\r\n[url]https://logmeinsupport.com/kblive/crm/selfservice/displaywh.jsp?DocId=1526&SecMode=1[/url]\r\n\r\nHet zijn 5 stappen en LogMeIn moet handmatig geinstalleerd worden. Als u de computer na de installatie weer opnieuw opstart zult u merken dat alles het blijft doen en u kunt ook LogMeIn gewoon gebruiken zoals u het al gewend bent.\r\n\r\n[/QUOTE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2009 Wat ik dan helemaal netjes vindt is dat ze zich niet hier commercieel op het forum profileren...(dus hier hun hulp niet aanbieden, maar gewoon in de anonimiteit).\nHoe noemen ze zoiets?... een warme douche voor Logmein? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen