Ga naar inhoud

vista naar xp pro 10/100 Base-T lan compaq sr5020nl


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn compaq sr5020nl van vista naar xp pro gebracht. Alles functioneert nog met uitzondering van mijn lan. Hier zit een 10/100 Base-T aansluiting on board, maar krijg deze niet meer aan de gang. Ik kan aan de ledjes achterzijde zien dat het nog functioneert, maar krijg hier geen verbinding mee. Controle met mijn laptop geeft aan dat de verbinding nog correct werkt. Maw: ik ben (waarschijnlijk) op zoek naar een XP driver voor de 10/100 Base-T.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;460818]mischien is een pci netwerkkaart plaatsen de oplossing\r\n\r\nzijn niet erg duur.\r\n\r\n.....................\r\n\r\nof proberen via microsoft updates iets te vinden ???\r\n\r\nen dan de onderste knop gebruiken[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb 2 vrije PCI sloten: 1 voor mijn videokaart (maak geen gebruik van on board) en 1 voor mijn tv kaart. Ik heb de laatste updates van Microsoft.
Link naar reactie
[QUOTE=Hans60;460865]Met een programma als >>[URL=\"http://www.lavalys.com/products.php?ps=CE&lang=en&page=5\"]Everest[/URL]<< kijken welk merk en type netwerkadapter er op het mobo zit en dan bij de fabrikant de drivers ophalen.\r\nAnders eerst Vista nog eens terugzetten en dan kijken welk merk en type er wordt weergegeven.[/QUOTE]\r\n\r\nHans, [B][U]het is gelukt[/U][/B]. Bedankt!! Het was niet via Realtek, maar via nVIDEA. De driver die ik zocht zit opgesloten in een pakket van grafische kaart, geluid en netwerk. Voor degene die hier toevallig ook mee zitten: het is een nForce type 6 dat prima werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...