Ga naar inhoud

Geen draadloos netwerk! (Xp/Vista/Ubuntu)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk ben al de hele dag aan het rotzooien met mijn laptop maar ik krijg op geen enkele manier draadloos internet en ik heb al heel wat tips en trucs die ik vond op internet geprobeerd, dus nu maar op deze manier...!\r\n\r\nOp mijn laptop staat Vista en Ubuntu. Ik heb vandaag de nieuwe Ubuntu erop gezet in de hoop dat dit iets zou uitmaken qua draadloze verbinding maar nee, hij doet t nog steeds niet. Ik heb geen flauw id waar het aan kan liggen en ik heb er al helemaal niet zoveel verstand van ook :S Ik krijg via Vista noch Ubuntu een draadloze verbinding met de pc van mijn ouders ---> XP (die nog een kabelverbinding hebben) of met het onafgeschermde netwerk van de buren (wat voorheen wel altijd lukte). Maar als ik op de uni ben maakt mijn laptop wel automatisch verbinding met het campusnet en ook in mijn studentenhuis werkt het goed. Dus waar ligt het aan?!\r\n\r\nKan iemand mij helpen? Of zeggen waar ik ergens moet kijken om alles op te lossen? :( Ik ben echt ten einde raad! Iemand met wat meer kennis is zeer welkom :D\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...