Ga naar inhoud

Logmein


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wij hebben thuis 2 \'vaste\' pc\'s en 2 laptops ik zou ze graag allemaal vanaf mijn laptop over kunnen nemen (ook als ik niet thuis ben).\r\nNu had ik van iemand de tip gekregen om Logmein te gebruiken. \r\nmeteen getest enzo (met 1 pc) t werkte geweldig en heel snel \r\nmaar als ik de pc vervolgens opnieuw opstart krijg ik geen beeld meer :o \r\n\r\nenige oplossing is in veilige modus opstarten (dan is er wel beeld) logmein verwijderen en systeemherstel uitvoeren.\r\n\r\nhoe kan dat :confused:\r\nde 2 pc\'s en een laptop draaien op windows XP (home volgens mij)\r\nen mijn laptop op vista home premium
Link naar reactie
nee logmein is heeft ook een (goede) gratis versie grootste verschil is dat je geen geluid van de andere pc hoort\n\nCrossloop is niks voor mij omdat je op beide pc\'s voor elke sessie een nieuwe beveiligingscode moet invoeren. ik moet dan dus achter beide pc\'s zitten.\n\nals ik ultra VNC wil installeren slaat mijn virusscanner (AVG internet security pack) groot alarm \n\nook bij teamvieuwer moet je op een code en automatisch gegenereerd wachtwoord op beide pc\'s invoeren (voor elke sessie)
Link naar reactie
[QUOTE=Koenverbruggen;460426]nee logmein is heeft ook een (goede) gratis versie grootste verschil is dat je geen geluid van de andere pc hoort\r\n\r\nCrossloop is niks voor mij omdat je op beide pc\'s voor elke sessie een nieuwe beveiligingscode moet invoeren. ik moet dan dus achter beide pc\'s zitten.\r\n\r\nals ik ultra VNC wil installeren slaat mijn virusscanner (AVG internet security pack) groot alarm \r\n\r\nook bij teamvieuwer moet je op een code en automatisch gegenereerd wachtwoord op beide pc\'s invoeren (voor elke sessie)[/QUOTE]\r\n\r\nTeamviewer werkt echt geweldig, gebruik het altijd en overal voor. Het wachtwoord kan je gewoon per PC vastzetten bij de opties, en het ID blijft voor de PC uniek en hetzelfde.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Mijn probleem is inmiddels op gelost :D door de wel zeer grondige helpdesk van LogMeIn. \r\nIk kreeg gister ineens een PM van de LogMeIn helpdesk ze hadden mijn vraag gezien op dit forum en vroegen zich af of het probleem al was opgelost. Toen ik het nog een keer goed heb uitgelegd hebben ze het meteen geregeld, en nu werkt het allemaal :p\r\n\r\nIk zie nu trouwens op meerdere forums reacties van de helpdesk dat vind ik wel heel goed van ze want ze verdienen niks aan mij (ik gebruik de gratis versie)\r\n\r\n[QUOTE]De oorzaak van dit probleem is dat onze Mirror Driver soms in conflict kan komen met uw videodriver. Enige oplossing hiervoor is om LogMeIn te installeren zonder deze driver.\r\n\r\nHoe LogMeIn geinstalleerd kan worden zonder deze driver kunt u op de volgende link vinden;\r\n\r\n[url]https://logmeinsupport.com/kblive/crm/selfservice/displaywh.jsp?DocId=1526&SecMode=1[/url]\r\n\r\nHet zijn 5 stappen en LogMeIn moet handmatig geinstalleerd worden. Als u de computer na de installatie weer opnieuw opstart zult u merken dat alles het blijft doen en u kunt ook LogMeIn gewoon gebruiken zoals u het al gewend bent.\r\n\r\n[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...