Ga naar inhoud

Werk netwerkwizard WinXp ongedaan maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nBij de overstap van W2kpro naar de WinXPpro versie iets te enthousiast van de netwerkwizard gebruik gemaakt.\r\n\r\nBij een Wlan kun je dat ongedaan maken door een bestandje te verwijderen. Eenzelfde iets voor een gewoon netwerk zie ik niet. Bestaat dat of moet het anders. Hoop dat het in elk geval kan.\r\n\r\nSituatie: \r\n\r\nVaste Pc met internetverbinding en een D-link WAP op een extra netwerkkaart. Laptop wireless internet via vaste Pc. Kan nu echter niet meer bij de D-link komen. Hij \"verdwijnt\" helemaal in het netwerk, waar ik dan als beheerder vreemd genoeg weer geen toegang tot heb.
Link naar reactie
Als ik je vraag goed begrijp.... ik weet niets van een bestandje bij Wlan.\n \nDe netwerkwizard stelt bij mijn weten gewoon de netwerk eigenschappen in. Deze kun je zelf weer wijzigen of terugzetten door te gaan naar.\nStart --> Configuratiescherm --> Netwerk Instellingen en neem daar de eigenschappen van tcp/ip en zet de bolletjes weer op automatisch ip adres verkrijgen, of stel een ander ip adres in voor hetgeen je nodig hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...