Ga naar inhoud

Sitecom wireless broadband router WL-153


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een WL-153, maar door al het beton in huis is de verbinding naar de verdiepingen zeer slecht. Nu wil ik aan deze router bedraad twee wireless routers hangen, zodat ik op beide verdiepingen toch draadloos kan netwerken.\r\nIs dit mogelijk?\r\n\r\nZo ja, Dan wil ik op beide etages een \"stopcontact\" maken waarin ik een utp kabel kan steken welke dan aan de andere kant met de router wordt verbonden.\r\n1) Kan ik dan tussen het \"stopcontact\" en de router een standaard utp-kabel gebruiken?\r\n2) Moet ik ergens op letten als ik de kabels tussen mijn huidige WL-153 en de \"stopcontacten\" aanmaak?\r\n3) kan ik ook ipv een router direct een computer op het \"stopcontact\" aansluiten?\r\n\r\nLodewijk
Link naar reactie
In antwoord op je vragen.\r\n1 Neen (tenzij ik het verkeerd begrijp maar zoals ik het lees wil je de utp kabel op het 220 aansluiten ??)\r\nvoor de rest geld dan in princiepe ook nee 220 over je utp kabel gaat niet goed komen.\r\nMaar er zijn tegen woordig van die home plugs (weet zo ff niet hoe ze heten) die druk je in je stopkontact en daar sluit je , je pc op aan met een utp kabel ik denk ook dat je dat bedoeld\r\nDat betekend wel dat je 2 setjes moet kopen 2 waar de pc\'s op komen en 1 die je op je router aansluit.\r\nIk meen dat die je op je router aansluit je gewoon op 1 van de 4 ingangen kunt zetten.\r\nZelf gebruik ik een versterker tussen me wlan kost iets van een euro of 70 en heb het bereik daarmee vergroot (tevens heb ik losse antennes op me wlan kaart (die in de pc\'s zitten) \r\nMeer kan ik je zo niet vertellen zijn hier genoeg die er iets meer van weten\r\nSucces\r\nRNH
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...