Ga naar inhoud

Dns Server Not Found


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo.\r\n\r\nIk heb sinds een aantal weken een probleem in mijn netwerk.\r\ner is een USB draadloos netwerk stick gekocht voor een pc beneden en die deed het prima, toen is er van een ander merk nog een stick gekocht een N klasse.\r\nEr is mij verteld die ontvangen meer en beter.\r\nNu ik die hebt aangesloten in mijn netwerk lopen de andere pc\'s die ik draadloos heb en zonder storing ineens niet meer zo lekker.\r\nDuurt af en toe heel lang voor ik internet heb, dus als ik opstart dan krijg ik beperkte verbinding, en als ik op herstellen doe (vista) dan krijg ik de melding geen DNS server gevonden.\r\n\r\nIk heb TELE2 (ik weet niet hoe die modem heet) en heb drie draadloze pc\'s bij elkaar staan in de woonkamer waarvan twee laptops en een vaste pc voor de mediacenter.\r\n\r\nIn de kamer met de router staat ook een pc ook die is draadloos, en verder zijn er nog twee pc\'s in huis die bedraad zijn.\r\n\r\nIk heb in het verleden geen problemen gehad, ik heb sinds de problemen de router na gelopen en de kanaal die op 11 stond verandert naar automatich.\r\n\r\nOok vraag ik me af waarom ik met de laptops als we verbinding hebben wel gewoon een 54 Mbs verbinding heb en met de N stick niet verder kom en dat is echt een uitzondering dan 24 Mbs.\r\n\r\nAls ik doe downloaden vanuit de woonkamer waar meer pc\'s staan dan komt de mediacenter niet sneller dan ongeveer 500 Kbs en de laptop op ongeveer op 1200 Kbs.\r\nIk heb gekeken of er een beperking was ingesteld van netlimieter maar die staat gewoon vrij.\r\n\r\nIk hoop dat er iemand mij een antwoord zal kunnen geven wand dan kan ik misschien ook leuk de Pasen door komen hahaha.\r\n\r\nAlvast bedankt;)8-|
Link naar reactie
Het is inderdaad erg vervelend als het allemaal erg traag en sloom verbind en dan ook nog is sloom internet.\r\nProbeer bij de computer die geen internet heeft is alles handmatig in te stellen. Gebruik de DNS servers die in je router staat, of je kan ze ook gewoon vinden bij de computers die wel internet hebben zoeken. Handmatig IP handmatig DNS invoeren kijk dan nog is of het werkt?
Link naar reactie
[QUOTE=Sanderman;458836]Het is inderdaad erg vervelend als het allemaal erg traag en sloom verbind en dan ook nog is sloom internet.\r\nProbeer bij de computer die geen internet heeft is alles handmatig in te stellen. Gebruik de DNS servers die in je router staat, of je kan ze ook gewoon vinden bij de computers die wel internet hebben zoeken. Handmatig IP handmatig DNS invoeren kijk dan nog is of het werkt?[/QUOTE]\r\n\r\nIk werk met Vista, en ik kan helaas niet vinden waar ik het handmatig kan instellen, in XP weet ik het zo te vinden, maar Vista is volgens mij iets te verborgen.\r\nAlles doet ie automatisch dus als ik daar eventueel nog mee op weg geholpen kan worden.\r\n\r\nThanx alvast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...