Ga naar inhoud

Andere pc,s in netwerk verdwenen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Microsoft Publication Service device host staat ineens in mijn netwerk van een laptop die verbonden was met 2 pc,s, en daarna was het hele netwerk wat er normaal was verdwenen. Ik heb al gezocht op internet maar kan er weinig over vinden, zit ineens met dit rare ding in mijn netwerk die ik niet weg kan halen en alleen verwijst naar een microsoft site [url]http://www.microsoft.com/en/us/default.aspx[/url]\r\n\r\nDe verwijzing naar mijn andere pc,s zijn weg iemand die een oplossing weet en wat die Microsoft Publication Service device host betekend? \r\n\r\nDe laptop is draadloos , pc boven heeft lan kabel , pc beneden ook een lan kabel en alles is met een sweex LW055 router verbonden.\r\n\r\nOp de andere p,c zijn de computers en laptop wel te zien in het netwerk:confused:\r\n\r\nWe weten ook niet wanneer het gekomen is wellicht na een update van windows, maar die is er ook al afgehaald en terug gezet naar eerdere datum maar niets helpt
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...