Ga naar inhoud

Kan geen WLAN-verbinding krijgen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Probleem: hij ziet de Wi-Fi-netwerken wel maar als ik vervolgens klik op verbinden dan krijg ik de melding: verbinding met WLAN is mislukt\r\nAls ik vervolgens klik op netwerkcentrum zie ik dit:\r\nPC_VAN_X ------------- Netwerk 2 ------- x ---------- Internet\r\nEr gaat dus iets fout van het netwerk naar internet toe, maar wat?\r\n\r\nCommand zegt dit: Er kan geen enkele bewerking op Internet X worden uitgevoerd als het medium ervan niet is aangesloten.\r\nIs het mogelijk dat ik per ongeluk op een verkeerd knopje heb zitten drukken waardoor WiFi is uitgeschakeld of wat dan ook?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=ireth89;457040]Blijkbaar wordt deze binnenkort gesloten.[/QUOTE]\r\nHoe kom je daar nu bij?\r\n\r\nWat je nu het beste kunt doen is de titel van deze vraag aanpassen en je de volgende keer eerst inlezen in de gang van zaken op en forum.\r\n\r\nVanaf de dubbele vraag wordt al hier naar toe verwezen; die zal Modje wel een keer opruimen.\r\n\r\n\r\nWat betreft je vraag:\r\nVerwijder het WLAN netwerk uit de lijst met opgeslagen netwerken, en laat Windows deze vervolgens opnieuw vinden.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=ireth89;457037]\r\nPC_VAN_X ------------- Netwerk 2 ------- x ---------- Internet\r\nAlvast bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nIk denk dat wireless wel aanstaat om je wel verbinding kan maken met Netwerk2. \r\n\r\n- Met welk besturingssysteem werk je? \r\n- Wat krijg je als je: \"Start --> uitvoeren --> cmd --> ipconfig /all\" doet??\r\n- Volg Foobar zijn tip ook even :)
Link naar reactie
pfff hier het zelfde probleem en al het boven staande ook al geprobeert..\r\n\r\nalles bij elkaar zo\'n 3 uur aan telefoon met helpdesks gehangen.\r\n\r\nmn wirreles deed het eerst wel en is er deze week mee gestopt....\r\nalles al gedaan router gereset etc etc\r\n\r\nhier lijkt het of er geen verbinding tussen modem en router is\r\n\r\ncomputer=======netwerk====X======internet\r\n\r\nkan iemand helpen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...