Ga naar inhoud

Mac Websites kunnen niet gevonden worden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk ben hier sinds een paar dagen lid, en ik sinds ook sinds een paar dagen met een klein probleem. Omdat het signaal van mijn KPN experia box erg slecht van draadloos naar kabel gegaan met internet. Werkt erg goed, maar er is 1 probleem. Het komt niet vaak voor maar het is wel vrij irritant, stel ik zit op computeridee te surfen of een andere site dan vind hij opeens de pagina niet meer, wat ook erg gek is. DNS instellingen nagekeken alles staat goed naar mijn mening. Dus er komt gewoon Pagina niet gevonden terwijl als ik het aan iemand anders vraag het wel gewoon werkt. Nu is het leuke nog, als ik dus netwerkhulpprogramma open en dan ping [url]www.computeridee.nl[/url] doe of zo iets dergelijks dan lukt het mij wel gewoon om te pingen. Ook als ik Lookup doe en dan computeridee.nl intyp werkt het ook gewoon. Maar zodra ik het adres in de browser intyp werkt het niet meer. Erg vreemd. En als ik de pagina niet kan openen in Safari, lukt het ook niet om te openen in Vmware, dus wie kan mij helpen.\n\nDit heb ik trouwens alleen als ik op Mac zelf zit, als ik dus op Windows zit met mijn Macbook heb ik hier dus totaal geen last van.\n\nEven wat systeem info:\nMacbook Pro \n\nRouter:\nKPN experia box (de siemens)
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...