Ga naar inhoud

Multimedia HDD


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik had een vraag hé,\r\n\r\nik wil graag een multimedia externe harde schijf halen,\r\nik heb er al 1 op het oog en dat is: [url]http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=11075[/url]\r\n\r\nik weet dat deze niet .mkv ondersteunt.\r\n\r\nde volgende vragen heb ik:\r\n\r\n[LIST]\r\n[*]als het goed is kan je mkv afspelen met de nieuwste divx... alleen weet niet of dat kan op deze hdd multimedia speler\r\n[*]Zo nee, is het heel belangrijk of die .mkv ondersteunt, is .mkv de toekomst?\r\n[/LIST]\r\n\r\nMisschien heb je voor mij een betere HDD multiplayer die dit wel ondersteunt (maximaal. 250 euro) of misschien eentje die het ook niet ondersteunt maar wel beter is in prijs/kwaliteit verhouding dan kun je me altijd de link geven!:thumb:\r\n\r\nalvast bedankt mensen!\r\n\r\nGroetjes!
Link naar reactie
Supported Formats : Video: MPEG-4 AVI, XviD, DivX (3.11, 4.x, 5.x)\r\nAudio: MP3, WMA\r\nPhoto: JPEG (includes HD-JPEG mode for improved quality)\r\nSubtitles: SRT, SSA, ASS, SUB, SMI \r\n\r\nDe nieuwste DivX is versie 7, dus ik denk dat dat je vraag wel beantwoordt. Daarbij kan er nog steeds vanalles in een mkv zitten, aangezien matroska een containerformaat is. Dus al zou die mediaschijf matroska kunnen openen, dan zou het nog steeds kunnen dat \'ie de inhoud niet kan afspelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...