Ga naar inhoud

Standalone Mediaspeler playlist en bladeren?


Aanbevolen berichten

Ik heb een media speler van Sweex (MM130), gekoppeld aan een Lan en aan mijn TV in de huiskamer. Daarmee kun je MP3 en Video bestanden afspelen. \r\nWat dit apparaat echter niet kan, is bladeren door de (muziek)bestanden tijdens het afspelen en dat is echt een gemis want je kunt dus niet \"verder kijken\" dan het huidige scherm. Wat hij OOK niet kan is een playlist opslaan. Werkelijk onnozel, er zit een 250 Gb harde schijf in en een playlist opslaan gaat niet!\r\nIk heb al veel reviews gelezen van allerlei apparaten maar uit geen van die beschrijvingen blijkt of deze twee, voor mij essentiele functies, aanwezig zijn. Zoeken op internet is ook lastig, want hoe heet zo\'n apparaat eigenlijk? Als je zoekt op mediaspeler of mediacentre krijg je veel hits over de Windows versie die zo heet. Zelfs distributeurs hebben mij geen antwoord kunnen geven op mijn vraag welk apparaat deze mogelijkheden heeft.\r\nMijn wensenlijstje is:\r\n- moet video en audio kunnen spelen\r\n- moet LAN aansluiting hebben\r\n- met of zonder HDD ingebouwd maakt me niet uit\r\n- moet afstandbediening hebben.\r\n- moet kunnen bladeren tijdens afspelen MP3\r\n- moet playlists kunnen opslaan.\r\n\r\nWie o wie weet me te vertellen welk apparaat dit allemaal kan????:confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...