Ga naar inhoud

PCTV-pro installeren


Aanbevolen berichten

Hallo allen,\r\nik weet niet of dit bericht hier helemaal goed thuis hoord maar ik neem aan dat er dan wel iemand is om het op de juiste plaatst te zetten.\r\nIk heb al jaren het programma PCTV-pro van pinnacle op mijn pc. Nu is er een paar week terug iets niet goed gegaan met het programma, dit gebeurt wel vaker, geen nood, programma eraf en opnieuw erop en klaar. maar deze keer niet. ik heb een versie 5.01, als ik die wil installeren geeft deze aan dat er een nieuwere versie aanwezig is (die is er dus niet meer omdat deze verwijderd is) en als ik de update wil installeren geeft deze aan dat eerst 5.01 geinstalleerd moet worden. nu heb ik geprobeert om met system mechanic de \"rommel\" eraf te krijgen maar hij blijft de melding geven. Nu komt mijn vraag, kan iemand mij vertellen waar dat opgeslagen is, van die \" nieuwere versie\" of kan ik ergens een uitdraai van maken zodat iemand van jullie daar naar kan / wil kijken? ik kom regelmatig op dit forum en gezien wat jullie allemaal doen met bijv. hyjack ed. moet dit vast ook ergens terug te vinden zijn.\r\nik hoor graag van iemand van jullie.\r\n\r\nbij voorbaat dank,\r\nWillem
Link naar reactie
De TV kaart is een PCTV pro en is de hardware, in diverse uitvoeringen, welke type is het excact?\r\nEn hoe heet de software die wordt gebruikt?\r\n\r\nOok al het register geschoont?\r\n[url]http://www.esnips.com/doc/1840dbef-201a-46e6-8b38-151e66e9aeb1/ProgramAddons-Registrar-Lite-2.0.cab[/url]\r\nGebruik anders dit progje voor dat werk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...