Ga naar inhoud

ipod touch jailbraken/hacked firmware


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,\r\n\r\nik heb sinds een tijdje een ipod touch, hij bevalt mij zeer goed.\r\nnu wil ik er hacked firmware opzetten. voor zover ik weet is dat hetzelfde als jailbraken.\r\n\r\nik kan er niet zo heel veel goede informatie over vinden. ik zal het forum niet in gevaar brengen door te vragen hoe ik dit moet doen want dat het ik onlangs al kunnen vinden.\r\n\r\nik vroeg mij af hoe het met de garantie zit na het jailbreaken. ik denk dat die dan vervalt.\r\nis er ook een manier om een backup te maken van mijn ipod en die ergens weg te schrijven zodat als mijn ipod kapot gaat ik dat er op zet en ik weer garantie heb?\r\n\r\nbvd,\r\nmiddelpat
Link naar reactie
Heb reeds een jaar een iPhone en heb er al enige ervaring mee. De garantie vervalt inderdaad als je er een custom firmware opzet (=Jailbreaken). Echter mocht je de ipod ooit nog willen doorverkopen dan is het voldoende om de ipod via itunes te herstellen. De originele firmware wordt er dan zonder sporen van de gejailbreakede weer opgezet.\r\n\r\nIk weet niet welke ipod touch je hebt, want alleen de eerste generatie kan worden gejailbreaked.
Link naar reactie
Je kan je iPod Touch gewoon jailbreaken bij het terugzetten van de originele firmware zal Apple niet zien dat er een costumfirmware op heeft gezeten.\r\n\r\nZolang de costumfirmware er op zit en alles werkt gewoon is er niks aan de hand, krijg je eens een keer problemen en je heb het niet kunnen herstellen met een originele firmware dan heb je een probleem i.v.m. garantie.\r\n\r\nMaar waarom jailbreaken er zijn niet veel gratis programma\'s meer die het jailbreaken waard maakt. Voor de 1e gen. iPhones is het noodzakelijk maar sinds de AppStore is het jailbreaken van iPhone in principe overbodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...