Ga naar inhoud

Xbox 360 Live


Aanbevolen berichten

Hallo mensen,\r\n\r\nIk heb pas een Wireless Network Adapter voor de Xbox 360 en ik was eerst erg blij enzovoort, maar toen ik me wou registreren voor een Xbox 360 Live-Gold Membership was ik minder blij.\r\nZe vroegen bij het registreren voor mijn creditcard-gegevens, omdat ik pas twaalf ben geworden heb ik dat natuurlijk niet, mijn moeder heeft ook geen creditcard van Visa, MasterCard of American Express.\r\nNu baal ik heel erg, want nu kan ik geen online spellen spelen, is hier misschien een manier voor :(?
Link naar reactie
Hier is een forum over de XBox en daar staat info over het Gold Membership\n[URL]http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=121508[/URL]\nonder andere dit:\n[quote]Daar heb je dan een Xbox Live Gold abonnement voor nodig. Het Gold abo zal net zo veel gaan kosten als Xbox Live nu kost en alle huidige Xbox Live abo\'s zullen ook overgezet worden naar Gold bij de launch. [U][B]Ook is er bekendgemaakt dat er geen creditcard meer nodig is.[/B][/U] Door dit alles wordt Live veel toegankelijker.[/quote] Dus moet je maar even verder lezen hoe je dan wel er een kan krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...