Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

en dan heb je uiteraard nog media center software nodig\r\nwant met alleen een tv-kaart kom je ook niet echt ver.\r\n\r\nvan win xp is er de speciale mce uitvoering, in vista zit ie in een aantal versies standaart in.\r\nnero heeft het ook in versie 8 zitten\r\n\r\nen wat leesvoer [url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Media_center[/url]
Link naar reactie
[quote=turn;429139]hoe kijk jij dan tv of opnemen ??\nmet alleen maar de hardware kom je volgens mij toch echt te kort.[/quote]\n \nTV kaarten bestonden al jaren voordat het \"media center\"was uitgevonden.\nEn bij een tv kaart zit natuurlijk een prima prg wat alles doet wat mediacenter ook doet.\ntv kijken ,tv opnemen ,externe video bron opnemen ,en sommige hebben ook nog een radio aan boord.\n \nEn dat je een antenne kabel moet aansluiten is natuurlijk logisch ,dat moet voor gebruik van mediacenter met tv kaart ook.
Link naar reactie
kijk dat is dus precies wat ik bedoel\r\ner [U]moet[/U] wel degelijk software bij.\r\n\r\nhet maakt niet uit of het de meegeleverde software is, freeware of betaald.\r\n\r\nhet ging mij er om de ts er op te wijzen dat een kaart alleen niet genoeg is en dat er meer keuze is.\r\nmisschien was mijn term \"media center software\" ietwat ongelukkig gekozen\r\nik bedoel daar software mee zodat je tv kan kijken en opnemen en niet perse media center van microsoft
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...