Ga naar inhoud

Sony i-Link kabel?


Aanbevolen berichten

Ik heb een Sony DCR-HC62E videocamera en een laptop.\r\nIk heb alles om video\'s over te zetten, behalve de kabel.\r\nIk heb een \'standaard\' 4 naar 6 pins firewire-kabel, maar de stekker past niet in de Sony handycam. De stekker is rechthoekig, terwijl de camera een stekker moet hebben die ook wel rechthoekig is, maar iets uitloopt aan de bovenkant. (ben ik nog te volgen??)\r\nEn dat terwijl er bij het kabeltje staat dat het geschikt is voor de koppeling met een digitale (video-) camera.\r\n\r\nAls ik een ander kabeltje wil kopen, welke moet ik dan hebben? Hoe heet de soort aansluiting op de Handycam?\r\nGaat deze bijvoorbeeld passen (lekker goedkoop):\r\n[url]http://www.cdrwinkel.com/shop/flypage/category/Kabels/Firewire+kabels/product/1044/FireWire_ILink_IEEE1394_Kabel_4-6_pin.html[/url]\r\n\r\nBedankt alvast,\r\nSander.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;427807]Domme vraag ? En jij denkt dat je de enige bent ?\r\n\r\nHet Internet staat leeg van info wat nooit verzonden is omdat het dom lijkt, maar toch gemist wordt door hun die vergeefs hun zoektermen aan hun zoekmachine voeren...\r\n\r\n(Dat je je kabeltje al weggegooid hebt voor dat het opgelost is... dat vind ik wat dommer :rolleyes: )[/QUOTE]\r\n\r\nVooral omdat Firewire kabeltjes bij mij weten toch redelijk prijzig zijn :)
Link naar reactie
[quote=NeeChee;428070]Vooral omdat Firewire kabeltjes bij mij weten toch redelijk prijzig zijn :)[/quote]\nIs helemaal afhankelijk waar je ze haalt en van welk merk.\nVoor een sony kabeltje wordt vrolijk 25 euro gevraagt ,maar een gelijkwaardig merkloos kabeltje bij een electronica zaak ,of een video-montage speciaalzaak ,heb je voor veel minder dan 10 euro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...