Ga naar inhoud

Films zonder geluid


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\nIk heb een paar films gedownload (avi), die kan ik branden op dvd, gaat allemaal prima.\r\nOp mijn pc heb ik mooi beeld en geluid, stop ik de dvd in de dvd-speler met het idee lekker film kijken dan heb ik opeens een film zonder geluid.\r\nIk brand met Nero 7.0 en ook met Roxio 9.0 op beide programma\'s brand ik alle bestanden ,dus ook de sub titels mee.\r\nDat ging altijd goed behalve deze twee films.\r\n\r\nWie weet wat er mis is !\r\n\r\n\r\nvvriendelijk dank alvast
Link naar reactie
Wellicht ligt het aan de gebruikte audio codec van de films. Je moet de films met NERO branden als DVD-film maar ik weet niet hoe hij dat doet in 7.0. Let op, AVI is geen bestandsformaat maar een zogenaamde container. Avi kan allerlei soorten audio en video bevatten. Als je nou de pech hebt dat de gebruikte audiocodec niet wordt ondersteund door je DVD-speler... tja dan hoor je niks.\r\n\r\nJe kan proberen de film om te zettennaar een codec die je DVD-speler wel ondersteunt met het programma [URL=\"http://www.erightsoft.com/Superdc.html\"]Super©[/URL]. Dat programma is gratis en werkt perfect!
Link naar reactie
[QUOTE=NeeChee;427410]Wellicht ligt het aan de gebruikte audio codec van de films. Je moet de films met NERO branden als DVD-film maar ik weet niet hoe hij dat doet in 7.0. Let op, AVI is geen bestandsformaat maar een zogenaamde container. Avi kan allerlei soorten audio en video bevatten. Als je nou de pech hebt dat de gebruikte audiocodec niet wordt ondersteund door je DVD-speler... tja dan hoor je niks.\r\n\r\nJe kan proberen de film om te zettennaar een codec die je DVD-speler wel ondersteunt met het programma [URL=\"http://www.erightsoft.com/Superdc.html\"]Super©[/URL]. Dat programma is gratis en werkt perfect![/QUOTE]\r\n\r\nDat zal ik eens proberen, in elk geval bedankt voor de tip.\r\n\r\nGr. Hans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...