Ga naar inhoud

TV op je computer


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nna lang proberen kan ik eindelijk drie kanalen ontvangen op mijn computer (een, canvas en canvas+). Dit alles heb ik met \'Nero 8\' gedaan, ik bekijk dan ook mijn tv kanalen via \'nero vision essentials\'. Met dit programma zie ik de beelden schokkerig en heb ik geen audio. En als ik wil opnemen gaat dit niet, omdat er te weinig vrije schijfruimte zou zijn. Maar ik heb nog 80GB staan. Ik heb 2GB werkgeheugen kan dit misschien de oorzaak zijn van mijn schokkerige beelden?\r\n\r\nEn weet iemand nog een andere programma om tv mee te kijken? Windows media center vindt niks van signalen, dus met dat programma ben ik niks.\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Hallo allemaal,\r\n\r\nik moet wel een zeer mannelijk bericht achtergelaten hebben, het is namelijk een \'zij\' ;-). Ook vrouwen hebben computerproblemen en willen het zelf oplossen. :-)\r\nEn ik ben van België, gegroet nederlanders.\r\n\r\nNu het TV probleem, bedankt voor de vele reacties. Ik zal alles nog eens checken en hopelijk komt er dan beterschap.\r\n\r\nGroeten uit België.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...