Ga naar inhoud

Player problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb me suf gezocht naar oplossingen, maar kan het antwoord niet vinden. Misschien hier?\r\nAls ik wat voor filmpje dan ook in welke Player dan ook wil bekijken, heb ik twee problemen: geen geluid, en haperend beeld (alsof er steeds gebufferd wordt).\r\nNa volledige herstart van de computer werkt alles wel! Maar als de computer daarna 1x op standby heeft gestaan, werken de streams niet meer. Ik heb al aan m\'n antivirusprogramma of firewall gedacht, maar zou niet weten wat ik daaraan zou moeten doen. Ik heb Norman geinstalleerd.\r\nBijkomend probleem: Bij openen van RealPlayer krijg ik meteen een Blue Screen Error. Ik heb al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, helpt niet.\r\nIk werk met Windows XP. \r\nHELP
Link naar reactie
De computer is zo oud als Vista is, want een van de eerste computers met Vista. Ik vond Vista vreselijk, dus heb t eraf laten knikkeren.\r\nDit Player-probleem bestaat al zo lang, dat ik niet meer weet wanneer het ontstaan is. Misschien wel sinds ik Vista heb vervangen door XP? Kan het daarmee te maken hebben?\r\nBedankt voor je reacties, trouwens.
Link naar reactie
Voor die gele tekentjes....:\n\nRechtsklik op \"[I]Deze computer[/I]\", kies \"[I]Eigenschappen - Hardware - Apparaatbeheer[/I]\".\n\nAls je daar toch bent, en het probleem is actief, klik dan eens op [I]elke IDE controller[/I], en onder \"[I]Eigenschappen[/I]\" de [I]Geavanceerde tab[/I], en zoek eens of één (of meer) IDE kanalen een [I]overdrachtmodus[/I] vermelden die [B]PIO[/B] heet ?
Link naar reactie
En dan nu de antwoorden:\r\n-Geen gele tekentjes\r\n-Bij geen IDE kanaal staat PIO\r\n-Service Pack 3 is geinstalleerd\r\n-grafische kaart+geluidskaart volgens mij onboard, maar ik weet niet waar ik dat moet checken\r\n-geheugen intern 2GB, extern ca 480 GB\r\n\r\nDe computer is van voor jaar 2007, misschien kan je dan inschatten wat er zoal standaard opzit.\r\n\r\nMaar als geluid+beeld wel werken na een koude start, kan het dan wel aan grafische/geluidskaarten liggen? Het kan wel werken, maar t werkt niet meer na een standby.
Link naar reactie
Eric, ook bedankt voor je reactie. Ik wil best een mute vinkje plaatsen, maar waar? Ik ben absoluut geen computerexpert, heb daarom ook die netwerkbeheerder naar dit probleem laten kijken, maar die kwam er ook niet uit. Hij had Real Player verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat had ik zelf ook al gedaan en dat hielp niet.
Link naar reactie
Hallo Argus, die check lijkt wel wat op te leveren. Eerst bleek het juiste system.dll bestand te ontbreken. Ik heb DirectX opnieuw geinstalleerd, en ik heb nu geen foutmeldingen meer.\r\nMaar de geluidscheck levert wel een probleem op. Melding: \"De geluidskaart ondersteunt hardwarebuffering niet. Geluiden worden alleen afgespeeld vanuit softwarebuffers.\"\r\nIs dit de verklaring voor het probleem? En betekent dat dat ik een nieuwe geluidskaart moet installeren?\r\nVerklaart dit ook het probleem met RealPlayer?
Link naar reactie
[QUOTE=Janine;422876]\r\nMisschien krijg je de oplossing wel door in je slaap vannacht![/QUOTE]\r\n\r\n::D:p;)\r\n\r\nHahahahaha\r\nAls dat zo was........\r\nIk ben er zo goed als zeker van dat het de geluidskaart is.\r\nMet een programma als everest kun je bekijken wat er zoal in computer zit aan hardware.\r\n[URL=\"http://www.softpedia.com/progDownload/Everest-Home-Edition-Download-16369.html\"]>>Klik hier<<[/URL]\r\nIs er niet iemand bij je in de buurt die een geluids kaartje heeft liggen en even wil instaleren?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
ok mensen het spijt me om het te zeggen maar ik heb hier nog maar 2 zinnige reacties gelezen. laat me even helpen.\nmogelijkheid \n1. Donwload k-lite codec pack (en installeer)\nof 2.download windows classic media player (hier bij moet je ook de codec pack installeren)\nof 3.(mijn favoriete oplossing ) download Videolan vlc media player (deze player overtreft elke media player in kunnen en is een simpel programma en heb je niet veel schijfruimte voor nodig).\nof 4. (en deze kan je misschien eerst eens proberen ) update je driver(stuurprogramma) van je geluidsbesturing =>bij apparaatbeheer \'besturing voor geluid,video en spelletjes\' openklappen rechtermuisknop op je geluidskaart en klik op \'eigenschappen\'( =\'properties\') daar gaa je naar tablad stuurprogramma en klik je op de knop stuurprogramma bijwerken...\nen laat hem maar alles automatisch zoeken en hij mag zeker ook daarvoor verbinding maken op het internet. stel nu dat hij zegt dat er niets veranderd is lig het daar hoe dan ook niet aan (ik raad je aan om mogelijkheid 3 dan te proberen). zegt hij echter iets anders klik je op voltooien of ok of wat dan ook en herstart je je pc. \n\nals het probleem na al deze mogenlijkheden niet is opgelost zit je met een al zeldzamer probleem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...