Ga naar inhoud

Hulp Gevraagd!!!!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nWij zijn twee middelbare scholieren die een profielwerkstuk aan het schrijven zijn over volksliederen. We hebben daarom een enquete gemaakt, en hierbij richten wij ons op verschillende doelgroepen. U zou ons een groot plezier doen door even deze vragen te beantwoorden. Dit kost u nog geen vijf minuten!\r\n\r\nLink: [url]http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=7034[/url]\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nNick Pijlman en Merlinde Zoet
Link naar reactie
:cool: Wat Aladin zegt... even een goeie titel verzinnen....\n\n\nIk ben begonnen, maar zoals zo vaak bij enquetes.... te weinig mogelijkheden om te antwoorden...\n\nBijv. Spreekt het lied u aan (ik zal niet alles weggeven): Nee...\nen dan loop ik al vast, want als ik de melodie hoor, schiet ik vol, maar ik vind de tekst achterhaald en als ik Nee heb gekozen bij de eerste vraag, kan ik al niet meer zeggen dat de melodie wel aanspreekt...\n\nDerhalve... geen enquete ingevuld...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...