Ga naar inhoud

Striker Extreem en sneller geheugen.


Aanbevolen berichten

Is er iemand die ervaring heeft met een Striker Extreem mobo en sneller geheugen dan 800 Mhz. Momenteel gebruik ik Corsair Dominator 800 Mhz met zo\'n extra Cooler waar drie kleine fan\'s inzitten.Ik heb een OCZ Reaper 1200 Mhz 2Gb kit geprobeerd maar dat is een sof geworden.Als ik via Google zoek naar combi\'s van Str. Extr. en 1200 Mhz geheugen dat vind je de ene na de andere teleurstelling.
Link naar reactie
Geen echte ervaring ermee, alleen een keer ingebouwd.\r\n\r\nOp welk voltage draait die Corsair nu op?\r\n\r\nBekent is wel dat OCZ alleen met een voltage van 2.1 of 2.2 willen werken en ook de northbridge wil dan wel een hogere spanning.\r\n\r\nZal uitproberen/testen worden, er is voldoende om in te stellen in de bios van dat bord.\r\n\r\nWelke teleurstellende ervaringen ben je dan tegengekomen?
Link naar reactie
Als je bij Google intoetst \"Striker Extreem + 1200 Mhz Memory \" dan kom je op allerlei fora terecht waar mensen vragen stellen hoe je geheugen van 1200 Mhz aan de praat kan krijgen. Ik heb al uren verslagen zitten te lezen op Internet maar nergens ben ik iemand tegengekomen die 1200 Mhz geheugen aan het draaien heeft gekregen op 1200 Mhz.
Link naar reactie
Dat heb ik al gedaan gehad. Als je de Sli- ready memory niet aanzet dan draait het geheugen gewoon op 667 Mhz wat 2 x Fsb is omdat ik draai met een QX6850.Zet ik in het Bios het Sli- ready op CPUOC 0% dan start de PC normaal op. Kijk ik dan met Cpu-Z dan staat de geheugen bus ingesteld op 588 Mhz wat zorgt dat mijn geheugen op 1176 Mhz staat te draaien. Laat ik de PC ca. 10 min. aan staan zonder iets te doen dan schakelt Windows zich uit met een bluescreen tot gevolg. Ik heb geen zin om te gaan experimenteren, want die PC heeft me al een klein kapitaaltje gekost en als er iets kapot gaat dan heb ik geen geld om nieuwe onderdelen te kopen.Ik hoopte op dit forum iemand tegen te komen die ook al eens 1200 MHz geheugen geïnstalleerd heeft op een Striker Extreem en dus een gericht advies kan geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...