Ga naar inhoud

Bij het opstarten van games start mijn pc zomaar op.


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb een:\r\n- Foxconn 45gmx-v moederbord\r\n-intel pentium dual core 2500 mhz\r\n-2 gb ram\r\n- nvidia geforce 8600gt\r\n\r\nBij elke game die ik opstart valt mijn pc zomaar uit en start hij opnieuw op...\r\nHet rare, het gebeurd niet altijd eerst was het af en toe maar nu gebeurt het vrijwel de hele tijd minus enkele keren.\r\n\r\nnu zat ik in het computerbeheer te zoeken en vondt ik dat de SCSI/RAID host controller niet goed was ge-installeerd. Ik heb geen flauw idee wat dat betekent \r\n\r\nwil iemand me alstublieft helpen?
Link naar reactie
met de temperaturen is niets mis. alles blijft goed gekoeld door de 250mm en 120mm fan die in mijn pc zitten. ook met de cpu koeling zit alles goed.\r\nik heb er een 450w voeding in zitten. een vriend van mij had uitgerekend dat de pc ong. 320w verbruikt. dus of hij heeft verkeerd gerekend of er is iets anders aan de hand
Link naar reactie
[quote=sp3ctr3;421029]nu heb ik op internet rondgekeken, en heb ik gelezen dat ik ergens bij de pc instellingen dat hij niet meer opnieuw opstart bij een systeemfout. \nDat heb ik ingesteld en krijg ,zoals voorspeld, een blauw scherm met bovenaan dit staan:\nIRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. met daaronder een heel verhaal over wat ik moet doen.[/quote]\nDan staat er ook een code in de trant van 0x000000A1 o.i.d. gevolgd door tussen haakjes nog een paar.\nPost die eens hier, of zoek het zelf op, op [URL]http://aumha.org/a/stop.htm[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...