Ga naar inhoud

Kan Geen DVD-R Branden


Aanbevolen berichten

[QUOTE=erikdenhouter;420462]Een losse SP3 van 700 MB bestaat dacht ik niet, tenzij je een XP CD compleet met SP3 [I]opnieuw[/I] hebt [I]geïnstalleerd[/I], en de oude XP SP2 dus hebt verwijderd.[/QUOTE]\r\n\r\nYep dat hb ik gdn mare dus dat betekent ik moet maar SP2 weer trugh installeren\r\n\r\nPS. Ik had die SP3 Gedownd mare geen succes
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;420523]Maar als jij het OS opnieuw hebt geïnstalleerd... is het ineens een ander verhaal.\r\nHeb je dan ook daarna alle drivers van je moederbord gedownload en geïnstalleerd ?\r\nZoals de laatste chipset drivers bijvoorbeeld ?[/QUOTE]\r\n\r\nNeej:o \r\n\r\nkan je even zegguh waar ik se kan vinde?\r\n\r\nIk hb Acer Aspire T135 \r\nOS isz SP2
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;420667]En nu heb je XP SP2 terug ? :confused:\n\nKan je vertellen hoe dat station in de Verkenner en apparaatbeheer genoemd wordt ?\n\nVertel ook eens welke foutmelding nu eigenlijk getoond wordt als je er een disk in legt.[/QUOTE]\n\nHij of sij :P heet HL-DT-ST DVDRRW GWA-4164B\nEnn ik krijg geen foutmelding gwn elke brandprogramma zegt geen disc in de disc tray\n\nEnn jaa ik hb SP2 weer
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;420713]Staat er in de Verkenner ook [B]Dvd-Rw-station[/B] o.i.d.?\r\n\r\nDan is er toch wel kans dat je drive gewoon kapot is. Als de laser voor DVD niet meer werkt krijg je dit soort meldingen.\r\n(Laser voor DVD en CD zijn twee aparte.)\r\n\r\nOok cdlost zou hier rekening mee moeten houden..[/QUOTE]\r\n\r\nneej er staat geen o.i.d mare cd draait hij gwn heel goed maar dvd\'s niet
Link naar reactie
Je DVD-drive in een andere computer proberen, of een andere DVD-drive in jouw computer proberen.\r\n\r\nIk zie zo snel niet hoe dat met software op te lossen valt, en aan de buitenkant zien of die drive kapot is kan je ook niet.\r\n\r\nHet leukst zou zijn als je toch al van plan was een tweede drive er bij te kopen, want dan doe je niet een onnodige aankoop. Dan kan je eerst die nieuwe proberen i.p.v. ( = in plaats van :mrgreen:) de oude.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;420806]Je DVD-drive in een andere computer proberen, of een andere DVD-drive in jouw computer proberen.\r\n\r\nIk zie zo snel niet hoe dat met software op te lossen valt, en aan de buitenkant zien of die drive kapot is kan je ook niet.\r\n\r\nHet leukst zou zijn als je toch al van plan was een tweede drive er bij te kopen, want dan doe je niet een onnodige aankoop. Dan kan je eerst die nieuwe proberen i.p.v. ( = in plaats van :mrgreen:) de oude.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nAls er egt geen oplossing is dan sou ik idd wel moeten betalen \r\n\r\nmare bedankt voor je Hulp :p:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...