Ga naar inhoud

Belastingdienst


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kreeg ik van iemand toegestuurd:\n \n[COLOR=#2f470a][B]Aan de Inspecteur der Belastingen :[/B][/COLOR]\n[FONT=Comic Sans MS][B][COLOR=#000000]Het spijt me u te moeten berichten, dat het voor mij onmogelijk is te bekijken of ik mijn belasting voor 2008 nog kan betalen. [/COLOR][/B][/FONT]\n \n[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue][B]Mijn financiële positie is zeer onoverzichtelijk geworden dankzij[/B][/COLOR][/FONT][B][COLOR=blue][FONT=Comic Sans MS]de toepassing van:[/FONT][/COLOR][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]De Arbeidswet, de Auteurswet, de Horecawet, de Beurswet,[/COLOR][/FONT][/B][COLOR=#000000][B][FONT=Comic Sans MS]de Loterijwet, de Motorrijtuigenwet, de Warenwet, de Woningwet,[/FONT][/B][/COLOR][COLOR=#000000][B][FONT=Comic Sans MS]de Drankwet, de Gezondheidswet, de Winkelsluitingswet, de Invalidenwet, de Vestigingswet t/m de Ziekenwet enz. enz.die op een weerloos publiek wordt losgelaten.[/FONT][/B][/COLOR]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Door al deze verschillende wetten, ben ik zo terneergeslagen, uitgeput,[/COLOR][/FONT][/B][COLOR=#000000][B][FONT=Comic Sans MS]uitgebuit, uitgewonnen, uitgetrokken en uitgeperst, dat ik niet meer weet[/FONT][/B][/COLOR][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]waar ik aan toe ben, hoe ik moet zijn en of ik er nog wel ben.[/COLOR][/FONT][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Men heeft mij genoodzaakt te betalen voor:[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Milieubelasting, Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting, Precariobelasting, Loonbelasting, Onroerendgoedbelasting,[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Overdrachtsbelasting, Staatsbelasting, Straatbelasting, Rioolbelasting, [/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Grondbelasting, Wegenbelasting, Verzekeringsbelasting, Beursbelasting, Weeldebelasting, Gemeentebelasting, Dividendbelasting, Successiebelasting, Hondenbelasting, Vermakelijkheidsbelasting,[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]En verder voor:[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Tabaksaccijns, Benzineaccijns, Gedistilleerdaccijns, Zegelrecht, Registratierecht, Invoerrecht, Statistiekrecht, Reinigingsrecht en wat er nog meer aan rechten zijn. [/COLOR][/FONT][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Ik ben verplicht bij te dragen aan:[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]WAO, AOW, AWW, WW, WWV, BTW en tal van andere weeën; alsook aan Ziektegeldverzekering, Zorgverzekering en Autoverzekering.. [/COLOR][/FONT][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Ik betaal:[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Liggeld, Staangeld, Parkeergeld, Tolgeld, Sluisgeld, Schoolgeld, Inschrijfgeld, Lesgeld, Kijkgeld en Luistergeld. [/COLOR][/FONT][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Ik ben aangezocht of verplicht bij te dragen voor:[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Dierenbescherming, Vrijheidsbond, Kankerbestrijding, Astmafonds, Nierfonds, Leprafonds, Kinderbescherming, Geheelonthoudersbond, Rampenfonds en het Begrafenisfonds enz. enz. [/COLOR][/FONT][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Er wordt druk op mij uitgeoefend om als steun te dienen voor:[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]het Rode Kruis, het Groene Kruis, Het Wit-Gele Kruis, Het Oranje Kruis[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]en een regenboog van andere Kruizen.[/COLOR][/FONT][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]De regering en anderen die mij in haar naam regeren, hebben mij zo geregeerd, dat ik niet meer weet wiens eigendom ik ben. [/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Ik ben verplicht, verdacht, verhoord, ondervraagd, berispt, beboet,[/COLOR][/FONT][/B][COLOR=#000000][B][FONT=Comic Sans MS]bekeurd, bestraft, bekeken, onderzocht, nagegaan, gecontroleerd,[/FONT][/B][/COLOR][COLOR=#000000][B][FONT=Comic Sans MS]gezuiverd, ingesloten, uitgesloten, verwisseld, ontbonden, gecommandeerd, ingeschreven, uitgeschreven, doorgelicht, ingelicht, voorgelicht, opgelicht en heen en weer geschoven.[/FONT][/B][/COLOR]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Ik heb tot nu toe mijn leven doorgebracht met het invullen, uitschrijven,[/COLOR][/FONT][/B][COLOR=#000000][B][FONT=Comic Sans MS]overschrijven, halen en bekrachtigen en tekenen van formulieren. [/FONT][/B][/COLOR]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Ik heb reeds honderden malen verklaard, dát ik ben geboren en waar[/COLOR][/FONT][/B][COLOR=#000000][B][FONT=Comic Sans MS]en wanneer.[/FONT][/B][/COLOR]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Maar men schijnt mij slecht te geloven, omdat men mij voor allerlei[/COLOR][/FONT][/B][COLOR=#000000][B][FONT=Comic Sans MS]folteringen nodig heeft.[/FONT][/B][/COLOR]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Voor actiecomités, bonden, fondsen, verenigingen, clubs, instellingen, instituten, organisaties en stichtingen schijn ik een[/COLOR][/FONT][/B][COLOR=#000000][B][FONT=Comic Sans MS]onuitputtelijke[/FONT][/B][/COLOR][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]bron te vormen voor het verschaffen van G E L D en het bevredigen van iemands[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]tegenwoordige en toekomstige wensen en behoeften van het menselijk ras.[/COLOR][/FONT][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Ik ben verplicht voor een Energie Keurmerk te betalen voor ik mijn huis mag verkopen.[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Het enige wat mij nog aan het leven bindt, is mijn nieuwsgierigheid:[/COLOR][/FONT][/B]\n \n[B][COLOR=red][FONT=Comic Sans MS]WAT KOMT ER NOG MEER ??[/FONT][/COLOR][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=fuchsia]Dat is dan misschien het betalen van milieuheffing op een biefstuk.[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=fuchsia]Omdat het milieu vervuild wordt door de uitstoot van gassen door het rund.[/COLOR][/FONT][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=fuchsia]Dan voel ik door mijn klompen heen, dat de volgende stap zal zijn, dat ik straks verplicht ben een snuffelpaal aan te schaffen voor in[/COLOR][/FONT][/B][B][COLOR=fuchsia][FONT=Comic Sans MS]mijn huis.[/FONT][/COLOR][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=fuchsia]Om mijn eigen uitstoot te meten en daarover ook milieubelasting te betalen.[/COLOR][/FONT][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=fuchsia]Meneer de Inspecteur, zoals u ziet, kan ik tot mijn spijt mij nauwelijks nog[/COLOR][/FONT][/B][B][COLOR=fuchsia][FONT=Comic Sans MS]veroorloven om te leven, laat staan om nog meer te betalen. [/FONT][/COLOR][/B]\n \n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Hoogachtend,[/COLOR][/FONT][/B]\n[B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=#000000]Een uitgeputte en uitgeperste belastingbetaler[/COLOR][/FONT][/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...