Ga naar inhoud

ATI Catalyst controlcenter


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nik heb een pc (:rolleyes:). Daar zit een onbaord videokaartje (ATI Radeon Xpress 200, niet veel, ik ben aan sparen voor upgrade in toekomst;)) maar de bijbehorende drivers werken niet goed naar mijn idee.\r\n\r\nMijn pc is altijd zo traag als een ik weet niet wat, als ik dan kijk bij de processen die draaien valt mij op dat er 3x (soms zelfs vaker) CLI.exe wordt uitgevoerd waarvan eentje mijn geheugen wel heeeeel erg hard gebruikt. Na wat googlen ben ik erachter gekomen dat CLI.exe naar het Catalyst controlcenter zou verwijzen.\r\n\r\nIs het mogelijk dat door dit Catalyst control center mijn PC zo overdreven sloom is?\r\nEven als vb.: IE7 doet er soms [B]10 volle minuten[/B] over om op te starten (en de pagina moet dan nog geladen worden).\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\n\r\nSyvdo
Link naar reactie
Of het aan Catalyst controlcenter ligt weet ik niet (denk van niet).\r\nZelf heb ik ook een ATI met Catalyst controlcenter en die werkt prima.\r\nHeb je de nieuwste drivers ?\r\nVertel eens wat meer over je computer processor windows versie e.d.\r\nWat heb je verder gedaan om je computer sneller te maken? \r\n(denk aan defragmentatie)
Link naar reactie
Defragmentatie etc. doet Norton 360 voor mij allemaal.\n\nVerder heb k intel celeron D, 1gieg geheugen, iets van 160GB harde schijfruimte, windows xp he.\n\nVerder heb k alle programma\'s die k niet gebruik verwijderd, en ook aardig wat programma\'s die ik wel gebruik maar niet noodzakelijk zijn voor mij.\nVolgens mij staan er nu 2 spellen op en 2 browsers, emailprog, msn, en een paar webdesign progjes.\n\nDat kan toch niet het probleem zijn?\n\nIk ben inmiddels even aan kijken voor driver updates,,\n\niig alvast bedankt
Link naar reactie
Zelf ben ik niet een liefhebber van Norton \r\nOmdat ik vind dat het de PC enorm vertraagd (kan ook aan mij liggen instellingen niet goed e.d.)\r\nNorton controleert voordurent al je activiteiten en dit vertraagd.\r\n\r\nMaar dat terzijde.\r\nIk heb wel een link voor je videokaart [URL=\"http://ati.amd.com/support/driver.html\"]klik hier[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...