Ga naar inhoud

moederbord soltek


Aanbevolen berichten

beste mensen\r\n\r\nmijn computer start niet meer op\r\nop het moederbord van Soltek gaat een rode led branden naast de processor.\r\nik heb wat info gelezen en hem opgestart met alle hardware losgekoppeld.\r\nalleen de grafische kaart en het geheugen heb ik laten zitten.\r\nhet rode led brand en ik krijg bios beeps te horen.\r\nis dat goed nieuws of betekend dit einde moederbord:(
Link naar reactie
Hallo\r\n\r\nik ben totaal onervaren op het gebied van de computer.\r\nik vroeg me af of iemand of meerderen mij wat informatie zouden kunnen geven.\r\nvragen: Kan je op een moederbord meerdere procesoren instaleren?\r\nZo ja, Welke merken en soorten.\r\nWelke hardware kan ik het beste gebruiken als beginner?\r\nik weet dat ik de volgende onderdelen nodig heb:\r\n1: processor\r\n2: besturing\r\n3: moederbord\r\n4: geheugen\r\n5: harddisk\r\n6: videokaart\r\n7: kast\r\n8: dvd RW\r\n9: voeding\r\n10: koeling\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
@ computernewb\nOok op dit forum ben je niet zo bekend, althans niet met de regels.\nGraag even een nieuwe vraag stellen, want je \"pikt\" op deze manier de topic van een ander. :o\n\nVoor het starten van een nieuwe vraag, klik je links-boven op \"[I]Computer Idee Forum[/I]\"\n(Lees dus ook de forumregels even door)\n\nDan krijg je een lijst met verschillende sub-onderdelen ([I]hardware, Internet, multimedia, software[/I] etc.) en in ieder van die weer wat sub-mogelijkheden.\nKies er één waar van je denkt dat het passend is voor jouw vraag, dus als je niet weet hoe je een PC kaart moet plaatsen, dan ga je naar \"[I]hardware - onderdelen[/I]\", en als je niet weet hoe je Windows XP moet installeren, ga je naar \"[I]Besturingssystemen - Windows NT/2000/XP[/I]\"\nNa op zo\'n onderdeel geklikt te hebben, krijg je de mogelijkheid links boven voor \"[I]Nieuw onderwerp posten[/I]\".\nGebruik een passende titel voor je vraag.\n\nIk denk dat voor jou het onderwerp \"[I]Hardware - onderdelen[/I]\" gepast is
Link naar reactie
[QUOTE=computernewb;414292]wat een klotesite het enige wat is als reactie krijg is je steelt iemands anders vraag... wat is dat voor onzin? stelletje kutnerds\n\nplz verban me ofso van deze kk....[/QUOTE]\nDat is niet de enige reactie die je krijgt, je krijgt een complete uitleg hoe je een nieuwe vraag kan stellen, en daar kan je simpel gebruik van maken. Simpel een kwestie van je tekst selecteren, kopiëren, en in een nieuw tekstveld plakken. Dat kunnen wij niet voor je doen, wij kunnen als forumleden je post niet veranderen.\n\nOp dit forum staan vragen gewoon niet allemaal door elkaar.\n\nEn verbannen van de site kunnen wij ook niet.... dat doe je meestal zelf door de moderator te irriteren met een onbegrijpelijke houding of onaanvaardbare taal.\n\nEen nieuwe vraag stellen zoals uitgelegd is een prima optie, lijkt je niet ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...