Ga naar inhoud

Geluidskaart en USB-Headset


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een SB-Live geluidskaart/chip in mijn computer zitten en die is aangesloten op mijn surround setje. Werkt allemaal prima, máár als ik dan ook mijn headset aansluit via USB herkent mijn computer deze als geluidskaart volgens mij en dan stopt het geluid over de boxen.. Weet iemand hoe ik deze allebei tegelijk kan gebruiken?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nSven
Link naar reactie
[QUOTE=svenney;413756]Hallo,\r\n\r\nIk heb een SB-Live geluidskaart/chip in mijn computer zitten en die is aangesloten op mijn surround setje. Werkt allemaal prima, máár als ik dan ook mijn headset aansluit via USB herkent mijn computer deze als geluidskaart volgens mij en dan stopt het geluid over de boxen.. Weet iemand hoe ik deze allebei tegelijk kan gebruiken?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nSven[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens mij kan dat niet. De USB Headset is vanzichzelf al een geluidskaart. En je kunt maar steeds 1 geluidskaart gebruiken. Of je moet even googlen op het gebruik van 2 geluidskaarten die het zelfde geluid kunnen afspelen. Of dat iig mogelijk is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...