Ga naar inhoud

Welke videokaart nodig voor nieuwste games?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk hoop dat iemand me kan helpen!!\r\nIk heb pas geleden Bejing 2008 gekocht en nadat ik het spel geinstalleerd had kreeg ik een foutmelding\r\n(dat ik VertexShader 3.0 nodig heb), omdat ik deze niet kan downloaden heb ik denk ik een nieuwe videokaart nodig. \r\nOp dit moment heb ik een ATI Radeon 9600 XT Bravo....\r\nKan iemand van jullie misschien advies geven welke videokaart ik nodig heb om de nieuwste games te kunnen spelen?\r\n\r\nAlvast bedankt voor de moeite,\r\n\r\ngr Davy
Link naar reactie
[QUOTE=Davywolfs22;413731]Hallo allemaal,\n\nIk hoop dat iemand me kan helpen!!\nIk heb pas geleden Bejing 2008 gekocht en nadat ik het spel geinstalleerd had kreeg ik een foutmelding\n(dat ik VertexShader 3.0 nodig heb), omdat ik deze niet kan downloaden heb ik denk ik een nieuwe videokaart nodig. \nOp dit moment heb ik een ATI Radeon 9600 XT Bravo....\nKan iemand van jullie misschien advies geven welke videokaart ik nodig heb om de nieuwste games te kunnen spelen?\n\nAlvast bedankt voor de moeite,\n\ngr Davy[/QUOTE]\n\nDe 9600XT gaat maar tot 2.0 (voor zowel pixel als vertex). Je hebt een andere kaart nodig om het spel te kunnen spelen. Aangezien de het rest van het systeem (geschat op de videokaart) zou een 7300GT. Een 7600GT zou ook kunnen. Bijde zijn vekrijgbaar voor AGP, maar de nieuwste spellen zullen er niet soepel op de hoogste kwaliteit kunnen draaien. Ik ben ook bang dat de processor te zwaar verouderd is.\nOpen anders een nieuw topic en leg het probleem nogmaals uit. Schept meer duidelijk voor je zelf en anderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...