Ga naar inhoud

TFT scherm


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over tft schermen. De resolutie van het scherm dat ik eventueel\nwil kopen is 1440x900.\nnu heb ik een nvidia geforce videokaart 6600, de hoogst instelbare resolutie\ndie ik kan instellen met de kaart is 1280x1024.\n \nKan mijn videokaart wel overweg met het beeldscherm nu de resolutie lager is dan de beeldschermresolutie van de monitor?
Link naar reactie
Sinds ik de pc heb en dat is ruim 3 jaar heb ik nog nooit de drivers van de videokaart gedownload. Wat zijn de voordelen van het downloaden van de drivers?\nNeem aan dat die op de site staan. Als je drivers installeert, eerst de oude deinstalleren en daarna de nieuwe of gewoon de nieuwe binnen halen en over heen installeren?\n \nEn wat zijn de voordelen van het instellen van 75hz?
Link naar reactie
[IMG]http://forum.computeridee.nl/images/buttons/edit.gif[/IMG]\r\nDie kun je ook gebruiken hoor.;)\r\n\r\nEen TFT heeft geen verversingsfrequentie, die op 60 of 75hz zetten is dan ook verplicht om er beeld op te krijgen.\r\n\r\nEn drivers voor een videokaart heb je nodig om alle mogelijkheden te benutten, nu zal hij op de windows drivers voor nVidia draaien te zien in apparaatbeheer.\r\n\r\nOverigens kun je de nieuwe vaak gewoon over de gebruikte windows drivers installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...