Ga naar inhoud

aan en uit knop werkt niet meer


Aanbevolen berichten

[QUOTE=alisha26;413617]Mijn computer gaat soms niet aan. De aan en uit knop werkt soms niet. Pas als ik een klap op de kast geef gaat hij aan.:@ Wat denk je dat het is? En kan je het zelf verhelpen. Want ik ben bang dat hij straks helemaal niet meer aan gaat. \r\n\r\n\r\n:roll:[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk dat de schakelaar ingedrukt blijft, dat komt vaker voor bij (goedkopere) kasten.\r\nHet feit dat ie het wel doet als je er een paar klappen opgeeft, versterkt mijn gevoel in deze, in ieder geval is dat dus geen los draadje.\r\nHaal de voorzijde van de behuizing eens in zijn geheel los en probeer de schakelaar dan eens door gewoon zonder die voorkant. Werkt het dan wel goed?
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;413636]Ik denk dat de schakelaar ingedrukt blijft, dat komt vaker voor bij (goedkopere) kasten.\nHet feit dat ie het wel doet als je er een paar klappen opgeeft, versterkt mijn gevoel in deze, in ieder geval is dat dus geen los draadje.[/QUOTE]\nKan beiden.\nGoede aanvulling trouwens, maar \"[I]In ieder geval[/I]\" is wat kort door de bocht... ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...