Ga naar inhoud

opstart probleem acer aspire


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nmijn acer aspire laptop wil niet meer opstarten.\r\nEn hij reageerd helemaal niet meer op mijn muis en toetsen bord.\r\n\r\nzo heel enkel start hij helemaal op tot in windows en kan ik ook mijn toetsenbord en muis gewoon gebruiken maar loopt dan na ongeveer 10 sec al weer helemaal vast. als ik hem dan verkeerd afsluit, want een andere mogelijk heb ik dan niet en weer probeer op te starten komt hij niet verder als een opstart scherm om te kiezen tussen opstart herstel of windows normaal starten, maar kan dan niks kiezen omdat de laptop dan niet reageerd op het toetsen bord.\r\n\r\n\r\nhet gaat om een acer aspire 3104wlmi met windows vista.\r\n\r\nhoop dat iemand een idee heeft om mij te helpen.
Link naar reactie
[QUOTE=harmjan_baltes;411590]nee, die heb ik niet, heb de laptop een tijd geleden 2e hands gekocht, zonder recovery dvd, heb wel de originele windows vista lecentie sticker op de laptop zitten\r\n\r\nis de recovery dvd per laptop verschillend of zou het mogelijk zijn met een gedownloade versie??[/QUOTE]\r\n\r\nVISTA Recovery DVD kun je hier downloaden :\r\n\r\n[url]http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/[/url]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb hetzelfde probleem. Laptop wil niet meer opstarten in veilige modus, geeft aan dat hij een hoop belangrijke systeembestanden kwijt is en system recovery of andere reparatie-opties waar die mee komt die doen het ook niet. Komt dus niet veel verder dan de Bios (die nog wel gewoon staat ingesteld zoals altijd al was).\r\nZal wel met een virus te maken hebben maar op deze manier kan ik er dus niks aan maken. Vraag me ook af hoe Acer met zoiets omgaat aangezien de pc nog wel onder garantie valt. Heb ze wel aan de tel. gehad maar kreeg 1 of ander callcentermeisje waar ik niet veel verder mee kwam.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...