Ga naar inhoud

Kapotte HD vervangen door SSD; LiveMail (Win7) weigert herinstallatie?


ruudleeuw

Aanbevolen berichten

Die SmartPCfixer verwijder je best zo snel mogelijk. Dat is rommel....Hopelijk heeft die jouw systeem niet teveel gefikst!! Verwijder eerst de huidige installatiepogingen met RevoUninstaller http://decomputer.be/revo-uninstaller-verwijdert-software/ Als er tenminste iets te verwijderen valt. Anders systeemherstel uitvoeren en Windows terugzetten naar zijn toestand voordat SmartPCFixer je PC fikste. Thunderbird is een interessant alternatief.
Link naar reactie
Dat is altijd het lastige met forums, mooi dat je hulp krijgt, maar constateer dat ik geen antwoord op mijn vraag krijg. Dat progje heb ik weggehaald. Thunderbird heb ik gedownload, maar bij importeren krijg ik geen resultaat (Outlook staat genoemd, maar kan ik niet aanvinken - is ook niet de bedoeling). Geen antwoord dus hoe ik Live Mail alsnog op deze pc krijg of hoe ik mijn files & adresboek ergens werkend in krijg.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Nadat de pc voor 2e maal is ingeleverd bij MyCom Amstelveen, vanwege PC / Windows7 vastlopen (alleen hard reset mogelijk), is er een andere SSD ingezet maar ook hier bij testen geen findings gevonden; na een dag of 5 beperkt gebruik heb ik toch weer 2x vastloper gehad. Maar MyCom heeft wel Live Mail er voor mij opgezet; wat de oplossing was weet ik niet. Nadat ik SmartPCFixer dingetje had gedownload heb ik op onderstaand advies de software van mijn PC gehaal (het had niet gewerkt om Live Essentials 2012 te kunnen downloaden). Een week na mijn betaling van 5 dollar voor de software werd er 60 dollar afgeschreven als 'annual subscription'. Ik heb daar bezwaar aangetekend maar kreeg alleen maar vriendelijk berichten dat ze wilden helpen met het oplossen van mijn problemen (dat inmiddels dus door MyCom was verholpen). Na dagen van boze tweets posten over SmartPCFixer, en idem op mijn blog en Facebook pages (van mijzelf en van hun), is er dan toch een refund onderweg van 60 dollar. Dit als feedback en afsluiting. Bedankt voor de reacties.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...