Ga naar inhoud

DVD - R branden naar DVD + R


Aanbevolen berichten

Ik heb bij iemand een beeldopname (vhs) laten opnemen op een dvd schijf. Deze dvd schijf is dvd-r en kan dus niet afgespeeld worden op mijn laptop (ik gebruik nero 7 voor het lezen en afspelen van dvd\'s).\r\n\r\nIs het mogelijk om deze DVD - R om te laten zetten naar DVD + R?\r\n\r\nKan dit bijvoorbeeld met Nero, dus een dvd in de bovenste la en een lege in de onderste en zo dat ie zijn werk kan doen?
Link naar reactie
Het dvd naar dvd lukt niet via Nero.\r\nOverigens herkent mijn PC de dvd niet net als mijn laptop.\r\n\r\nMijn kennis heeft een video / dvd combi recorder. Dus het beeldmateriaal heb ik van de videocassette naar dvd (dvd - r) gekopieerd. Ik had zelf een dvd + r bij mij, maar deze pakt de video combi niet.\r\n\r\nNou kan ik hier niets mee.\r\n\r\nIemand nog suggesties?
Link naar reactie
[quote=snakepit;385904]Het dvd naar dvd lukt niet via Nero.\nOverigens herkent mijn PC de dvd niet net als mijn laptop.\n \nMijn kennis heeft een video / dvd combi recorder. Dus het beeldmateriaal heb ik van de videocassette naar dvd (dvd - r) gekopieerd. Ik had zelf een dvd + r bij mij, maar deze pakt de video combi niet.\n \nNou kan ik hier niets mee.\n \nIemand nog suggesties?[/quote]\n \nDe dvd is dus naar ik begrijp ,nergens af te spelen.\nDan is de dvd waarschijnlijk niet afgesloten ,en moet dat nog gebeuren op het apparaat waar hij mee is opgenomen. Heet misschien ook wel \"finaliseren\"
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...