Anoniem2 Geplaatst: 25 mei 2008 Delen Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb bij iemand een beeldopname (vhs) laten opnemen op een dvd schijf. Deze dvd schijf is dvd-r en kan dus niet afgespeeld worden op mijn laptop (ik gebruik nero 7 voor het lezen en afspelen van dvd\'s).\r\n\r\nIs het mogelijk om deze DVD - R om te laten zetten naar DVD + R?\r\n\r\nKan dit bijvoorbeeld met Nero, dus een dvd in de bovenste la en een lege in de onderste en zo dat ie zijn werk kan doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2008 dat moet kunnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Of een 1 op 1 kopie zomaar kan ,betwijfel ik ,,maar je kunt in iedergeval de dvd met shrink rippen ,en daarna weer branden.\n \nMaar die -R zouw je eigenlijk toch gewoon moeten kunnen afspelen.,dacht ik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Het dvd naar dvd lukt niet via Nero.\r\nOverigens herkent mijn PC de dvd niet net als mijn laptop.\r\n\r\nMijn kennis heeft een video / dvd combi recorder. Dus het beeldmateriaal heb ik van de videocassette naar dvd (dvd - r) gekopieerd. Ik had zelf een dvd + r bij mij, maar deze pakt de video combi niet.\r\n\r\nNou kan ik hier niets mee.\r\n\r\nIemand nog suggesties? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 [quote=snakepit;385904]Het dvd naar dvd lukt niet via Nero.\nOverigens herkent mijn PC de dvd niet net als mijn laptop.\n \nMijn kennis heeft een video / dvd combi recorder. Dus het beeldmateriaal heb ik van de videocassette naar dvd (dvd - r) gekopieerd. Ik had zelf een dvd + r bij mij, maar deze pakt de video combi niet.\n \nNou kan ik hier niets mee.\n \nIemand nog suggesties?[/quote]\n \nDe dvd is dus naar ik begrijp ,nergens af te spelen.\nDan is de dvd waarschijnlijk niet afgesloten ,en moet dat nog gebeuren op het apparaat waar hij mee is opgenomen. Heet misschien ook wel \"finaliseren\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Animal,\r\n\r\nJe hebt gelijk. Het finaliseren is niet gedaan.\r\nHoe dan ook, een vriend van mij kon DVD-R omzetten naar DVD+R.\r\nProbleem opgelost.\r\n:D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen