Ga naar inhoud

overstap naar Imac of Mini?


Aanbevolen berichten

[QUOTE=qpc;449225]Leer eens lezen! Nergens heb [B]ik [/B]aangegeven dat er iets mis is met een Mac, jullie zijn degene die van alles mis vinden met windows......\r\nTen tweede, leer eens lezen!\r\nNergens ben [B]ik[/B] over games begonnen, dat werd door iemand anders gedaan en ik reageerde er alleen maar op...... \r\n\r\nHoezo vooroordelen, vooringenomen en volledig subjectief......:confused:[/QUOTE]\r\nSorrie, hoor, maar QPC is altijd degene die op alle topics over MAC loopt te zeuren dat het te duur is en dat er geen games voor zijn.\r\nZonder zelf ook maar iets verstand te hebben van OSX.... tsja..\r\nHoezo vooroordelen, vooringenomen en volledig subjectief.... :rolleyes:
Link naar reactie
  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    152

Het enige wat ik heb geprobeerd te doen, is die reeks [I]hardnekkige misverstanden[/I] over MacOS wegnemen die QPC weer zo duidelijk onder woorden bracht hier, en vervolgens duidelijk proberen te maken dat die vooroordelen nergens op berusten. Dat is gebleken, want [B]feiten[/B] qua hard- en software-incompabiliteit [[I]zoals printers en zo die niet werken onder MacOS, en toepassingen waarvoor geen software voor MacOS bestaat[/I]] werden alweer niet genoemd, bijvoorbeeld. \nEn de prijs... behalve dat \'[B]te duur[/B]\' [I]een relatief begrip is[/I] [de een heeft meer over voor een produkt dan de ander, om persoonlijke redenen], is \'[B]duur[/B]\' ook betrekkelijk als je de lange termijn bekijkt.\n\nDe meeste van die misverstanden waren terecht eind jaren \'90 en daarvoor, maar de laatste jaren niet meer. \nMacOS is inmiddels een prima alternatief op de consumenten PC-markt en heeft z\'n specifieke voor- en nadelen, net zoals Windows en Linux dat hebben. \nDe opsomming eerder deze pagina was bedoeld om de kern van deze discussie samen te vatten en een eind te maken aan het elkaar vliegen afvangen en welles/nietes gedoe dat begon op te komen.\n \nDaar heeft niemand iets aan en zeker de topic-starter niet.
Link naar reactie
[QUOTE]De opsomming eerder deze pagina was bedoeld om de [B]kern van deze discussie samen te vatten[/B] en een eind te maken aan het elkaar vliegen afvangen en welles/nietes gedoe dat begon op te komen.[/QUOTE]\r\n\r\nDaar ben je dan niet echt in geslaagd, want je hebt de [B]kern van de discussie [/B]niet samengevat, maar jouw meningen.....
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;449225]Leer eens lezen! Nergens heb [B]ik [/B]aangegeven dat er iets mis is met een Mac, jullie zijn degene die van alles mis vinden met windows...... [...][/QUOTE]\r\n\r\nOh, dus je bent nu opeens veranderd van mening - Mac\'s zijn [I]wel [/I]compatibel met alle hard- en software en mijn verweer was dus niet op zijn plaats. \r\nSorry dan. Dan heb ik je verkeerd begrepen.
Link naar reactie
[QUOTE]Is er hier iemand die zonder extra kosten te maken VISTA op een 4 jaar oude PC heeft draaien ? [/QUOTE]\r\n\r\nIk heb hier toevallig een laptop staan uit het jaar 2000(een OmniBook XE3 was toen iets minder als 3000 gulden)\r\nEr stond hier windows ME op maar ik heb er ongeveer \'n jaar geleden xp op geistalleer, en na jouw vraag dacht ik van \"ik zou het eens kunnen proberen vista te installeren\"\r\nEn raad eens, JA het werkt \"natuurlijk niet met al dat grafisch geweld\" maar gewoon met de windows 2000 interface werkt vista [B]goed[/B]\r\nEn toen het werkte d8 ik van \"zullen we er eens op gaan gamen\" helaas is de harde schijf van deze laptop maar 20gb en aangezien vista ook een paar gb nodig heeft moest ik er ff een externe harde schijf bijpakken(ik moest wel ff de drivers downloaden aangezien er geen dvd speler in die laptop zat;)\r\nmaar dus na een tijdje wow...[B]ja \"wow\"[/B] geinstallerd en raad eens..... het werkt niet.... jammer maja eigenlijk niet anders verwacht.\r\nMaar ff samengevat heb jij mischien(heeeel mischien) nog z\'n oude macbook thuis liggen waar je het nieuwst OS op kan zetten?(als je toen tenminste al een macbook had heb namelijk geen idee)
Link naar reactie
Ik had een oude desktop [PowerPC] van 6 jaar oud daar heb ik inderdaad de nieuwste OS op gezet en die liep toen nog sneller ook. Maar die heb ik al een tijdje geleden verkocht via Marktplaats. MacBook bestond toen nog niet, heette iBook en ja ook daar kun je Leopard op zetten mits minimaal 512 MB RAM [4GB RAM betaalde ik 25 euro voor op Marktplaats, dus dat opwaarderen lijkt me het probleem niet].\nKijk maar eens op marktplaats, misschien heb je geluk, maar laptops zijn ook 2e hands vaak nog wel prijzig, van wat voor soort dan ook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...