Ga naar inhoud

Help!! ik heb per ongeluk op mijn tablet de server geleegd. Kan ik die nog terug krijgen, en hoe? Alles is gewoon weg!


anoniem

Aanbevolen berichten

Als je de server hebt geleegd, ben je de informatie kwijt, Beheerders maken regelmatig dagelijks een back-up van de inhoud van de server. Je kan dan hooguit nog terug vallen op een eventueel (eerder) gemaakte back-up van de betreffende server. Daar voor zal je zo snel mogelijk binnen 24 uur contact op moeten nemen met de eventuele beheerder van de betreffende server. Dat is theoretisch de enige mogelijkheid om de gewiste informatie nog terug te kunnen halen. Met. een back-up bestand
Link naar reactie
Hoi. Ik heb inmiddels alles weer terug. Zal het even uitleggen. Ik heb per ongeluk een paar dagen geleden zitten kijken of er op mijn tablet ook een prullenbak is. Ook heb ik een emailaccount. Er zit geen prullenbak op, weg is weg. Maar, ik heb tijdens het zoeken op dingen gedrukt waardoor de mail niet in de prullenbak blijft, maar direct weg is. Jammer, want soms kijk ik er nog in als ik toch iets wil zien. Vandaag dus weer geprobeerd het weer te repareren. Gelukkig is de rest weer hersteld, gěén idee hoe :)) Dus als je toevallig weet hoe ik mijn verwijderde mail in de prullenbak kan parkeren zonder meteen verwijderd te zijn, zou dat fijn zijn. Iig bedankt voor je antwoord. Gr. Annemiek.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...